='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 3 grudnia 2014

** PROPOZYCJA MAKIJAŻU NA ŚWIĘTA KOSMETYKAMI VIPERA **



Dzisiaj makijaż, który już jakiś czas temu zapowiadałam Wam na fanpage'u. Nie jest to nic specjalnego, ponieważ chciałam, żeby był łatwy do odtworzenia przez większość z Was. Delikatne usta i trochę mocniejsze oczy będą idealnie się prezentowały we wieczór wigilijny, czy podczas Świąt. Całość jest wykonana kosmetykami marki Vipera Cosmetics. W ruch poszła głównie moja nowa paletka do makijażu z Vipery! Wyjątek stanowią tylko sztuczne rzęsy ;)
Zapraszam do oglądania zdjęć!













Produkty, których użyłam:
- krem BB Vipera cover me up 01
- puder sypki Vipera FACE
- puder w kompakcie rozświetlający z serii  FACE
- róż, cienie, produkt do brwi, pomadka, baza pod cienie - paleta Hip Hop Pastels Vipera Cosmetics
- tusz do rzęs Maxi Lash
- korektor pod oczy Vipera- jasny 01
- bronzer City Fun 33


I to już wszystko. Mam nadzieję, że komuś przyda się taka propozycja, tym bardziej, że większość makijażu wykonana została tylko jedną paletką! Dajcie znać, co sądzicie :D


Pozdrawiam
Martyna

13 komentarzy:

  1. Piękne rzęsy <3 I śliczne zdjęcia!

    http://luxwell.blogspot.com/2014/12/strange-habits-makeup.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny:) bardzo Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się i to bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny make up mam tylko wrażenie, że rzęsy są za mało przycięte z długości bo na końcach wystają, może mi się tylko wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Wiem co masz na myśli, ale ja to specjalnie zrobiłam, bo osobiście bardziej mi się to podoba ;) To już zależy od upodobań

      Usuń
  5. śliczny makijaż, prezentuje się idealnie na rodzinne spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.