='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 28 grudnia 2014

** PALETA CIENI THE BALM NUDE TUDE: RECENZJA, SWATCHE, MAKIJAŻ **

Palety The Balm NUDE'tude chyba nie muszę Wam przedstawiać. Została przemaglowana przez wiele blogerek i vlogerek. Pewnie wiecie też, że słynie swą jakością i dobrą pigmentacją. Ten produkt pojawił się w moich ulubieńcach, więc coś musi być na rzeczy. Cienie nie są takie jak wszystkie inne, które oczywiście ja posiadam, a mam tego trochę. Jeśli chcecie się dowiedzieć, czy paleta jest warta swojej ceny- a kosztuje troszkę ponad 100 zł - w przeliczeniu to niecałe 10 zł za jeden cień - to czytajcie dalej !




Wymaluj sobie piękny makijaż oczu z pomocą palety nude'TUDE. Ten zestaw satynowych cieni firmy theBalm to 12 kolorów, które perfekcyjnie się ze sobą komponują. 
Paletka zawiera dwustronny pędzelek oraz lusterko.
Skład: MICA, BORON NITRIDE, POLYETHYLENE, ISOEICOSANE, SILICA, DIMETHICONE, POLYISOBUTENE, PTFE, SYNTHETIC WAX, HYDROGENATED LECITIN, KAOLIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, SODIUM DEHYDROACETATE
Może zawierać: [+/- TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), CARMINE (CI 75470), BLUE 1 LAKE (CI 42090:2), YELLOW 5 LAKE (CI 19140:1), ULTRAMARINES (CI 77007), MANGANESE VIOLET (CI 77741), CHROMIUM OXIDE GREENS (CI 77288), FERRIC FERROCYANIDE (CI 77510), BISMUTH OXYCHLORIDE (CI 77163)
- opis ze strony letsbeauty.pl







Już się tłumaczę, dlaczego tak wiele zdjęć - bo chcę Wam po prostu pokazać każdy detal tej paletki. Moim zdaniem jest Warta pokazania z każdej strony, bo jeszcze nie miałam palety cieni tak ciekawej z takimi interesującymi nazwami każdego cienia. Nazwy są cechami charakteru, wszystkie rozpoczynające się na literę 's', żeby było zabawniej. Każdy cień zakrywa oczywiście 'tajne' części ciała kobiet. Paleta jest zapakowana w pudełko, po wyjęciu z niego otwiera się i zamyka na magnesik. Jestem szczęśliwa, bo tę paletę udało mi się wygrać w konkursie, jaki organizowała stronka BeautyBook. Przyszła do mnie pięknie zapakowana w urocze wstążki, co wzbudziło na mnie pozytywne wrażenie. W zestaw palety wchodzi oczywiście lusterko oraz dwustronny pędzelek, którego zdarza mi się używać do przyciemniania linii rzęs. Nie jest on jednak najlepszy do nakładania cieni na całą powiekę. Paleta zawiera aż 12 cieni, w tym 4 maty. 
Kolory są bardzo ciekawe, najbardziej polubiłam złoty Snobby, brąz z drobinkami Silly oraz srebro Selfish. 
Najbardziej intrygujące w tych cieniach jest to, że mają niespotykaną konsystencję. Niby są suche, ale tak jedwabiste i gładkie, że z przyjemnością nakłada się je na powieki. Zdecydowanie ułatwia to późniejsze ich blendowanie. Kolory tej palety świetnie się ze sobą łączą i nie trzeba długo główkować, żeby powstało coś wspaniałego. Używam tej palety bardzo często, bo mam w niej praktycznie wszystko, czego potrzebuję. Rano w migu mogę zdziałać jakiś delikatny makijaż, a wieczorem równie szybko coś ciemniejszego. Cienie się nie osypują i trzymają calutki dzień. Paleta jest papierowa, ale jest też bardzo stabilna i nie niszczy się. Jej lekkość również oceniam na plus! Polecam z całego serca Wam tę paletę :)







Taki właśnie makijaż wykonałam tą paletką. Post z nim znajdziecie TUTAJ. Ogólnie mówiąc, paleta posiada wiele ciekawych odcieni, z których można stworzyć piękne makijaże na dzień, jak i na wieczór. Polecam ją również osobom początkującym, gdyż niezwykle łatwo się z nią pracuje. 

Dajcie znać w komentarzach, co sądzicie o takich kolorach cieni oraz czy macie już tę paletę?

Pozdrawiam
Martyna

10 komentarzy:

  1. Ta paleta długo była na mojej liście zakupowej, ale póki co zdecydowałam się na Zoeva Naturally Yours

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paleta :D Zazdroszczę :D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolory na zimę po prostu idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kosmetyki The Balm :-) Bardzo uniwersalna paletka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi kosmetyki The Balm jakoś nie przypadły do gustu niestety

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ta paletka ładnie się prezentuje ;-) już nie mogę się doczekać co jeszcze nią zmalujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż! Nie mam jeszcze tej paletki, ale marzy mi się od dawna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.