='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 29 grudnia 2014

** MAKIJAŻ: PROSTY DZIENNY PALETKĄ DANNI **

Dzisiaj pokażę Wam mój ulubiony i prawie najszybszy makijaż, jaki wykonuję na co dzień. Użyłam tutaj mojej ostatnio ulubionej paletki Danni, która ma 15 matowych cieni w kolorystyce idealnej na dzień. Zrobiłam ten makijaż używając praktycznie trzech pędzelków, linię rzęs podkreśliłam czarnym cieniem. Na ustach jedna z moich ulubionych kredek do ust, w kolorze chłodnego naturalnego różu. Na dzień używam minimalistyczną ilość podkładu, bo ostatnio stan mojej cery się znacznie poprawił, a moje piegi mi nie przeszkadzają. Zapraszam do oglądania zdjęć !











Twarz:
Podkład Skin Balance 21& 20 Pierre Rene
Puder Pierr Rene 03
Bronzer Miyo
Róż Paese
Rozświetlacz Bell
Oczy:
Paletka Danni dostępna TUTAJ
Tusz Miyo
Brwi:
Maybelline Color tattoo pernament taupe
Pierre Rene eyebrow set
Usta:
Kredka Classics Golden Rose 301

Bywa, że czasem rano nie mam za wiele czasu i daruję sobie cienie ;) Jestem ciekawa, co sądzicie o takim makijażu oraz jak Wy się malujecie na co dzień ?

Pozdrawiam
Martyna

10 komentarzy:

  1. Makijaż bardzo delikatny i subtelny, prawie niewidoczny.
    Świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo delikatny, ja nawet na co dzień maluję się zwykle dość mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybki i ładny. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, taki prawie, że no make up :)

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaż rewelacyjny ! ;) zapraszam do siebie i obserwuję justperfectfashion.blogspot.com buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.