='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 21 listopada 2014

** VIPERA COSMETICS PROFESJONALNY PUDER SYPKI TRANSCULENT PÓŁTRANSPARENTNY 015 **



Niedawno pokazywałam Wam zawartość paczki Ambasadorskiej Vipera, którą otrzymałam. Po tym czasie chcę podzielić się wrażeniami na temat najciekawszego produktu, dla większości z Was. Mam na myśli puder sypki, który tak uroczo się prezentuje. Jeśli chcecie wiedzieć więcej, to czytajcie dalej!!







"Vipera Profesjonalny Puder Sypki Transculent Półtransparentny 015. Utrwala każdy podkład. Kontroluje połysk skóry. Profesjonalnie utrwala makijaż twarzy. Dokładany wielokrotnie w ciągu dnia, nie staje się widoczny. Lekkie jak piórko mikro cząsteczki, nie zmieniają odcienia cery. Nie pozostawiają na niej widocznej warstwy pudru.

Waga: 12g
Termin ważności: 18-24 miesiące

Testowany dermatologicznie i alergologicznie.

Cechy:

  • Talk – wygładza, ma dobre własności kryjące, poślizgowe, znakomite przyleganie do skóry
  • Orgasol - używany w kosmetykach kolorowych, o budowie kubeczkowe,j nadaje im "soft touch" , korzystnie wpływa na aplikację
  • Stearynian cynku – poprawia przyczepność oraz właściwości kryjące pudru
  • Silikony – ułatwiają rozkład pigmentów, współdziałają ze składnikami aktywnymi, poprawiają ogólną estetykę kosmetyku i odczucie na skórze
  • Alumina – dobrze chłonie wodę
  • Eusolex – filtr UV, zapobiega przenikaniu do skóry szkodliwego promieniowania UVB i UVA co chroni ją przed poparzeniami, przyspieszonym starzeniem oraz groźbą powstawania nowotworów skóry
  • Witamina E – doskonały inhibitor wolnych rodników. Pełni funkcje ochronne zabezpieczając przed utlenianiem lipidy nienasycone, poprawia elastyczność i miękkość naskórka. Poprawia ukrwienie skóry, utrudnia przenikanie przez warstwę rogową substancji potencjalnie drażniących. Działa przeciwzapalnie
  • Dwutlenek tytanu – doskonale właściwości kryjące. Może być użyty jako czynnik odbijający promienie świetlne
  • Orgasol - używany w kosmetykach kolorowych, nadaje im "soft touch", łatwość aplikacji. Zapewnia długotrwały makijaż, delikatnie matując"

- opis ze strony:  viperasklep.pl, tam też możecie go zakupić





Myślę, że na temat pudru nie trzeba wiele mówić. Albo jest dobry i spełnia swoje funkcje, albo nie. W tym przypadku to pierwsze. Podoba mi się jego kolor, bo nie jest trupi, jak to w niektórych przypadkach bywa. Mój podkład jest nieco zbyt jasny, więc puder świetnie z nim współgra. Jest  to ostatnio mój ulubiony duet. Kolor jest półtransparenty, więc bez obaw drogie Panie, na twarzy nic ciemnego nie powstanie. Świetnie sobie radzi z tłustą cerą, matując ją przez długi czas. Nie chcę tutaj podawać dokładnych godzin, bo wiadome jest to, iż każda z nas ma inny rodzaj skóry i ilość wydzielanego sebum jest różna. 
W przypadku opakowania, które jest duże i pojemne, bardzo ładnie prezentuje się dołączony puszek. Ja jednak i tak wolę posługiwać się pędzlem. Ten aspekt zależny jest od upodobań. Cena jest przyzwoita i za taką ilość pudru to naprawdę niewiele.










Mam nadzieję, że taki właśnie post komuś się przyda i że chociaż troszkę naprowadziłam kogoś na drogę ku wybraniu pudru idealnego. Dajcie znać w komentarzach, czy miałyście z nim do czynienia :D


Pozdrawiam
Martyna



8 komentarzy:

  1. Miałam ten całkiem transparentny i uważam że to bardzo dobry puder :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam wersję odbijającą światło mam go już hoho i jeszcze dłużej nie mogę go skończyć i jest moim ulubieńcem ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze mi się podobało pudełeczko tego pudru:)Nie miałam niestety okazji używac..:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię pudry z Vipery, mają całkiem niezłą jakość i są w przystępnej cenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam puder z numerkiem 11 i jestem nim zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.