='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 26 listopada 2014

** ŚWIĄTECZNA AMBASADORSKA PACZKA OD VIPERA COSMETICS **


 Firma Vipera Cosmetics bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie i myślę, że również inne ambasadorki. Jak widzicie, ja już miesiąc przed dostaję prezenty :D Przyszła do mnie kolejna paczka, w której znalazły się dwie niespodzianki i dwa produkty, które sama sobie wybrałam. Najbardziej ucieszyłam się chyba z tej pięknej palety, opakowanej uroczo w świąteczne ubranko. Do tego korektor pod oczy, tusz do rzęs i oczywiście bronzer. Jeśli chcecie przyjrzeć się produktom z bliska oraz dowiedzieć się nieco więcej na ich temat, to czytajcie dalej. Od razu mówię, że wszystkie te produkty możecie kupić na stronie sklepu Vipery- TUTAJ . A te śliczne palety na stoiskach Vipery w centrach handlowych.









#1 Vipera Złota Paleta do makijażu Hip Hop Pastels 1
Nic tylko się zachwycać. Taki podarunek dostać na nadchodzące Święta, wspaniale. Nie dość, że z zewnątrz pięknie wygląda, to jeszcze zawartość interesująca. W skład takiego produktu wchodzi róż do policzków, cztery cienie, trzy błyszczyki, baza pod cienie, cień/liner do brwi i powiek, pędzelki. Wszystkie główne produkty do wykonania porządnego makijażu. Myślę, że idealna na studniówkowe, czy sylwestrowe makijaże. Nie ukrywam, że zrobię też propozycje makijażów na Święta. Piękna paleta, bardzo solidna. Teraz tylko zobaczymy, jak się sprawdzi. Oczywiście dam znać, czym prędzej. Nada się bowiem idealnie na prezent!







#2 Vipera Korektor Profesjonalny w emulsji "jasny" 01 
 To jest właśnie produkt, który sama sobie wybrałam, bo chciałam sprawdzić, jak się spisze. Bardzo podoba mi się design tych korektorów i z przyjemnością wypróbuję. 
#3 Vipera Fioletowa Maskara Four Seasons Violet Autumn
Ku mojemu zdziwieniu, ten tusz jest fioletowy. Bardzo ciekawi mnie to, jak się spisze na rzęsach, bo po otwarciu jest całkiem ładnie napigmentowany.








#4 Vipera Róż do policzków City Fun 33
Ten bronzer sama wybrałam. Potrzebowałam właśnie taki odcień i liczę, że będzie mi pasował. Oczywiście zobaczycie go w akcji!






I to już wszystko! Mi się bardzo podoba zawartość tej przesyłki i postaram się jak najlepiej sprawdzić każdy z otrzymanych produktów :D

Dajcie znać, co najbardziej Was zaciekawiło!

Pozdrawiam
Martyna

10 komentarzy:

  1. chyba każda z nas dostała inną paletę, ale każda mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paczuszka! :D

    http://luxwell.blogspot.com/2014/11/3-sezonowcy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne cienie, idealne na zimę i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty boskie, miłych testów ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta paletka. W sumie to wszystko mi się bardzo podoba, łącznie z samym pudełkiem :)

    hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna paczka i świetna zawartość jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.