='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 4 listopada 2014

** PROSTY I DELIKATNY MAKIJAŻ DO SZKOŁY/PRACY - KOSMETYKAMI VIPERA COSMETICS I MAGNETIC PLAY ZONE ** JEDEN MAKIJAŻ- DWIE WERSJE

Na dzisiaj przygotowałam dla Was taką propozycję makijażu na co dzień. U mnie to czasami wygląda jeszcze prościej, bo rezygnuję z kreski. Myślę, że tak będzie odpowiednio do pracy, czy też szkoły. Bardzo delikatnie, idealnie dla dziewczyn, którym zależy na makijażu typu no makeup. Stworzyłam dwie wersje. Jedna z pomadką, jedna z błyszczykiem. Same zadecydujcie, która lepsza dla Was. Cały makijaż wykonany kosmetykami Vipera ( do kupienia tutaj ). Pod zdjęciami lista produktów.












Kosmetyki użyte do wykonania tego makijażu:
  • puder Vipera sypki FACE z filtrem UV
  • BB CREAM cover me up
  • bronzer/rozświetlacz Vipera FACE
  • róż do policzków z serii City Fun
  • korektor w kremie Magnetic Play Zone
  • tusz do rzęs MAXI LASH
  • Eyeliner i produkt do podkreślenia brwi Vipera Mineral
  • cień w kolorze 303 mineral dream
  • błyszczyk sweet wet/ pomadka z serii rendez - vous
  • jasny kremowy pigment z 'zestawu kibica'
Wszystkie użyte kosmetyki są marki Vipera Cosmetics. Mam w zanadrzu jeszcze inne makijaże dla Was wykonane tymi produktami. Takie delikatne, jaki i mocne, więc pojawią się za jakiś czas. Dajcie znać, jak Wy się malujecie na dzień. Jak widzicie, ja nawet rezygnuję z tuszu na rzęsach z dolnej powieki - jakoś bardziej estetycznie się to prezentuje według mnie. Którą wersję kolorystyczną wybieracie?
Lubicie takie posty? Może macie jakieś specjalnie życzenia?

Pozdrawiam
Martyna

11 komentarzy:

  1. jestem jak najbardziej na tak z takim wyglądem, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. do twarzy Ci w takim naturalnym makijazu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba w takim się najlepiej czuję :D dzięki!

      Usuń
  3. śliczny make up :) ale jakoś wolę wersję z mocniejszymi ustami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci Justynko, że też wolę tę wersję :D

      Usuń
  4. Bardzo fajny delikatny makijaż ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny,delikatny makijaż.W zasadzie podobają mi się obie wersje:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.