='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 11 listopada 2014

** PĘDZLE HAKURO: H13 i H74 **

Już raz pisałam Wam o pędzlach firmy Hakuro. ( TUTAJ ). Tym razem chcę Wam pokazać kolejne dwa pędzelki w mojej kolekcji. Są to pędzle H13 i H74. Te dwie sztuki przywędrowały do mnie ze sklepu letsbeauty.pl, ponieważ wygrałam je w konkursie. Mam je już jakiś czas i cięgle ich używam, więc postanowiłam się z Wami podzielić opinią na ich temat. Zapraszam do czytania !




Hakuro H13 pędzel do konturowania twarzy

Polska marka Hakuro słynie z produkcji pędzli do makijażu najwyższej jakości. Pędzel Hakuro H13 świetnie nadaje się do konturowania twarzy - dokładnie rozprowadza produkty, nie pozostawiając niechcianych smug. Jego miękkie i naturalne włosie doskonale rozprowadza rozświetlacz, róż oraz bronzer. Rączka pędzla wykonana jest z pomalowanego na czarno drewna.
Pędzel do konturowania twarzy Hakuro H13 nie gubi włosia i nie odkształca się, przy odpowiedniej pielęgnacji posłuży szczęśliwej właścicielce przez wiele lat. Jest łatwy w czyszczeniu i użytkowaniu - zdziała cuda nawet w niedoświadczonych rękach.
                                                        -opis ze sklepu letsbeauty.pl



Jest to mój ulubieniec do nakładania rozświetlacza. W tym celu sprawdza się według mnie najlepiej. Nie kruszy produktów sprasowanych, ale gładko je nabiera. Świetnie rozprowadza się nim produkt. Jest bardzo mięciutki, mogłabym cały czas go dotykać. Stabilnie wykonana rączka ułatwia precyzyjne nałożenie produktu. Były już wiele razy myty i nic złego mu się nie dzieje, więc jak najbardziej polecam !



Hakuro H74 pędzel do rozcierania cieni

Pędzel Hakuro H74 wykonany jest z naturalnego włosia, które nie odkształca się i nie wypada. Zaprojektowany został do rozcierania cieni, ale znakomicie sprawdza się także w nakładaniu cieni w załamaniach powieki.
Włosie w Hakuro H74 jest miękkie i delikatne, nie podrażnia skóry powiek, a solidna metalowa skuwka chroni pędzel przed wszelkimi uszkodzeniami mechanicznymi. Lekka i wygodna rączka wykonana jest z naturalnego drewna pomalowanego czarną farbą.
                                                                                                  -opis ze sklepu letsbeauty.pl 




Ten pędzelek to po prostu mój hit. Nie wyobrażam sobie rozcierania cieni bez tego cudeńka ! Ma biały kolor, który niestety łatwo się brudzi. Podczas mycia jednak cały brud schodzi. Wygoda rączka umożliwia łatwe operowanie pędzelkiem. Włosie jest miękkie i idealnie rozciera granice cieni. Jeśli szukacie taniego pędzelka, który posłuży Wam do precyzyjnego blendowania, to zdecydowanie polecam ten H74 !



Mam nadzieję, że post się komuś przydał! Dajcie znać, czy macie jakieś pędzle tej firmy oraz co o nich sądzicie :)

Pozdrawiam
Martyna

14 komentarzy:

  1. Mam siedem pędzli od Hakuro w tym H13 i bardzo sobie je chwalę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że u innych też się dobrze sprawdzają :D

      Usuń
  2. uwielbiam pędzle z hakuro, choć zoeva kusi

    OdpowiedzUsuń
  3. Seems to be a great!
    Have a nice day doll

    http://www.alisagromova.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbieram się do zakupu porządnego zestawu pędzli (może Mikołaj przyniesie pod choinkę ;)) i chyba skuszę się na Hakuro. Kolejny raz trafiam na pozytywną recenzję tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. They look good!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie polubiłam się z pędzlami hakuro, białe włosie strasznie stwardniało, zaś te czarne nagminnie wypada i się łamie. Powinnam już dawno wysłać je do reklamacji, ale wciąż nie mam do tego głowy (czyt. zapominam), możliwe, że ja trafiłam na tak felerne egzemplarze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się nad obydwoma, choć do konturowania mam pędzel La Rosa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatny post, chcę sobie dokupić nowe pędzle. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pędzel do rozcierania cieni jest łudząco podobny do pędzla 217 z MAC którego posiadam i nie mogę się go nachwalić. Myślę że zastanowię się nad kupnem tego z Hakuro :)
    Świetny blog, dodaje do obserwowanych :)

    hellourszulkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od dawna myślę nad nimi, ale nadal coś mnie powstrzymuje od zakupu...

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o nich już kilka pozytywnych opinii. Pora się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. swoją przygodę z pędzlami zaczełam od Hakuro i to był dobry wybór, mają przystepna cene i dobrą jakość dzisiaj mam duży sentyment! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.