='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 18 listopada 2014

** MAKIJAŻ WIECZOROWY KOSMETYKAMI VIPERA **

Dzisiaj mam dla Was kolejny makijaż, który wykonałam w większości kosmetykami Vipera. Mam bardzo wiele cieni  tej firmy, w swoich zbiorach, więc jeszcze niejedną propozycję tutaj zobaczycie. Nie będę przedłużać i od razu przejdę do zdjęć. Myślę, że takie połączenie jest dość ciekawą opcją na większe wyjścia.









Kosmetyki użyte do wykonania tego makijażu:
  • puder Vipera sypki FACE z filtrem UV
  • BB CREAM cover me up
  • bronzer/rozświetlacz Vipera FACE
  • róż do policzków z serii City Fun
  • korektor w kremie Magnetic Play Zone
  • tusz do rzęs MAXI LASH
  • Eyeliner i produkt do podkreślenia brwi Vipera Mineral
  • cienie z mojej palety ( post tutaj )
  • co mam na ustach, dowiecie się w następnym poście :D

To już wszystko, mam nadzieję, że lubicie takie posty!

Dajcie znać, co sądzicie :D

Pozdrawiam
Martyna

16 komentarzy:

  1. Piękny makijaż :) wspaniałe potrafisz podkreślić swoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny makijaż idealny na wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie - z resztą jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż <3
    Usta idealne :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfekcyjny makijaż.
    Jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      To tylko zwykła cyfrówka z Canona ;)
      Wykorzystuję jej maksymalne możliwości :D

      Usuń
  6. klasyka ktora pasuje kazdemu , bosko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż :) A usta perfekcyjne pomalowane! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny taki klasyczny bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny makijaż i superowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczy hipnotajzing, czy jak tam Krupa mawiała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku... Na tych zdjęciach przypominasz mi Khloe Kardashian... :D
    Wybacz ale musiałam to napisać, haha ;D

    Pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie: http://mycrazylifestylefashionandbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.