='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 9 listopada 2014

** AKCENT NA USTA - MAKIJAŻ KOSMETYKAMI VIPERA **

Dzisiaj mam dla Was propozycję kolejnego bardzo łatwego makijażu, który będzie pasował większości z Was. Na powiekach zostały użyte zaledwie trzy cienie, zaś rolę główną gra tutaj soczysta czerwona farbka. Moim zdaniem idealna. Pamiętacie jeszcze ten 'zestaw kibica', który pokazywałam w zawartości pierwszej paczki ambasadorskiej Vipera? To właśnie ta czerwona farbka króluje na moich ustach. Biała zaś przydała się do delikatnego rozświetlenia kącika oka. Pod zdjęciami wypisałam wszystkie użyte produkty, a teraz zapraszam do oglądania zdjęć. Mam nadzieję, że taka propozycja zachęci Was do noszenia odważniejszych kolorów na ustach, bo wygląda to niezwykle kobieco!












Kosmetyki użyte do wykonania tego makijażu:
  • puder Vipera sypki FACE z filtrem UV
  • BB CREAM cover me up
  • bronzer/rozświetlacz Vipera FACE
  • róż do policzków z serii City Fun
  • korektor w kremie Magnetic Play Zone
  • tusz do rzęs MAXI LASH
  • Eyeliner i produkt do podkreślenia brwi Vipera Mineral
  • cień w kolorze 303 mineral dream
  • jasny kremowy pigment i czerwony pigment z 'zestawu kibica'

I to już wszystko :D Jestem ciekawa, czy lubicie takie makijaże?


Pozdrawiam
Martyna

9 komentarzy:

  1. Makijaż boski, ja niestety nie szaleję tak z ciemnymi ustami, ponieważ mam bardzo mało dolną i górną wargę, a jak pomaluję się czerwoną pomadką to wyglądam jakbym miała namalowaną jedną wielką kreskę na twarzy pod nosem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Ja w sumie zbyt dużych ust też nie mam :/ ale no fakt, to może nie wyglądać za dobrze ;)

      Usuń
  2. Piękny makijaż ,a usta wyglądają obłednie.:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolorek na ustach, bardzo lubię takie akcenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna !! :D Zachwycam się tą pomadką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygladasz bosko w czerwonej szmince! :)
    Sexy!

    visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak najbardziej jestem za takimi makijażami :) Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Naturalny makijaż oczu w połączeniu z mocną czerwienią na ustach <3 Boskooo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.