='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 13 października 2014

** STYLOWE PAZNOKCIE NA JESIEŃ **

Im chłodniej, tym ciemniejsze barwy na paznokciach. Też tak macie? Jesienią i zimą na paznokciach większości kobiet królują czerwienie i wszelkie ich odmiany. Ja również podążam tym tropem. Takie kolory są uniwersalne i ładnie się prezentują. Wszystkie inne zgaszone kolory również są trendy jesienią. Ja tym razem postawiłam na czerń. No może nie taką klasyczną, bo co jest ciekawe, wykonałam na moich paznokciach zdobienie! To nic wielkiego, ale i tak przed przystąpieniem do działania ręce zaczęły się trząść. Złoto i czerń nawet ładnie do siebie pasują. Ja postanowiłam na kciuk i palec serdeczny nakleić złote wzroki, a na reszcie stworzyć coś na kształt trójkąta. Bałam się, że klej z taśmy zostanie na lakierze, więc bawiłam się precyzyjnym pędzelkiem. Nie jest to może idealne, ale jak dla mnie całkiem dobre. Zapraszam do oglądania zdjęć !









Do tego zdobienia użyłam lakierów czarnego Miss X oraz złotego Wibo, naklejki kupicie na stronie Born Pretty Store. (recenzja u Natalii ). Może komuś taki pomysł na mani się przyda. Dajcie znać, co uważacie !

Pozdrawiam
Martyna

9 komentarzy:

  1. U mnie ostatnio nałogowo króluje czerń na paznokciach;]

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja odchodze od tego ze jak jesien to musza byc szaro bure kolory. Wrecz przeciwnie maluje pazurki kolorowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trójkątne wstawki bardzo na topie :]

    OdpowiedzUsuń
  4. złoto i czerń to jedno z najbardziej stylowych i eleganckich połączeń kolorów na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super połączenie czarny i złoto zawsze będą idealna parą :) śliczne mani

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.