='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 23 października 2014

** PROSTY I ELEGANCKI, MAKIJAŻ NA JESIENNE DNI **

Niedawno pokazywałam Wam na fapage'u zapowiedź tego makijażu. Jest taką dość niecodzienną interpretacją zwykłej kreski wykonanej na powiece. Myślę, że jest to idealna propozycja na jesień. Takie pomadki kocham najbardziej. Oczywiście na co dzień, do szkoły czy pracy, nie będzie to najlepsze wyjście, ale czasami można zaszaleć. Mam nadzieję, że kogoś zainspiruję tym makijażem. Zrobiłam go już jakiś czas temu, ale wreszcie doczekał się publikacji. Zapraszam do oglądania zdjęć!

















Makijaż nie zajął mi zbyt wiele czasu, użyłam tutaj głównie ślicznej palety cieni The Balm nude tude oraz pomadki Golden Rose :D Reszta kosmetyków to m.in. Pierre Rene Skin Balance, bronzer Miyo, tusz Miyo, eyeliner essence, eyebrow set Pierre Rene, rozświetlacz Bell ( chyba pierwszy raz udało mi się tak dobrze go uchwycić na zdjęciach ).

To już wszystko, dajcie znać, co sądzicie!

Pozdrawiam
Martyna

27 komentarzy:

  1. Świetny !!! Czym rozświetliłaś kąciki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Wszystkie cienie są z palety The Balm nude tude, tutaj użyłam najjaśniejszego :D

      Usuń
  2. Kolor ust powala mnie na kolana, ja nie szaleje tak z makijażem i dla mnie jest to wersja mocna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że na co dzień mój makijaż oczu to tylko tusz :P ale czasami można poszaleć

      Usuń
  3. Świetny mejkap, usta cudowne, oczy zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfekcyjna kreska i piękne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zabójczo wyglądasz w tym kolorze ust! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko w jesiennym klimacie utrzymane, pieknie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najbardziej inspirująca pora roku :D
      Dzięki!

      Usuń
  7. Super! :) Piękny kolorek na ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż! Ciekawie roztarta kreska i boskie usta!!!
    Czego chcieć więcej :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.