='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 17 października 2014

** PAESE OPAL- POTRÓJNE CIENIE DO POWIEK W ODCIENIU FOREST FRUITS **

Tym razem chcę się z Wami podzielić moją opinią na temat potrójnych cieni do powiek marki Paese. Nie są one takie, jak wszystkie moje pozostałe produkty tego typu, bo ich konsystencja jest dość niestandardowa. Jeśli chcecie wiedzieć, jak się sprawdzają, to czytajcie dalej !







Kolory te są bardzo przyjemne dla oka i myślę, że nawet nadają się do noszenia na co dzień. Idealna wiosenna kolorystyka. Bardzo fajnie prezentują się nakładane palcem, wtedy pigment jest najmocniejszy. Takie delikatne dziewczęce kolory będą fajne dla osób niebieskookich lub z zieloną tęczówką. Ich formuła jest niby sucha, ale jest w nich coś gładkiego, co sprawia, że po powiece suną jak jedwab. Wydaje mi się, że jest to zasługa zawartych w nich witamin i oleju kokosowego. Mają satynowe wykończenie, które pięknie rozświetla spojrzenie. Nie sądziłam, że spodobają mi się tak te cienie. Za tak niską cenę, są warte uwagi. Jest wiele opcji kolorystycznych, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Nie osypują się i trzymają na bazie cały dzień !




Jestem ciekawa, czy macie te cienie. Co o nich sądzicie?

Pozdrawiam
Martyna

5 komentarzy:

  1. Kolory są fajne Niestety nie mam ich a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i zdecydowanie lepie wyglądają na powiekach niż w opakowaniu. Również ich wykończenie jest ciekawe :D
    Prześliczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.