='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 3 października 2014

** MIYO SUN KISSED MATT BRONZING POWDER FOR PERFECT FACE CONTOUR **

Dzisiaj post o moim ulubieńcu do konturowania twarzy. Jest to bronzer marki Miyo, który od pierwszego użycia stał się moim faworytem. Niestety już mi się kończy, więc muszę sobie zrobić zapas. Będzie się świetnie sprawdzał u większości typów urody, więc myślę, że jest wart Waszej uwagi. Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej na temat tego produktu, to czytajcie dalej !






Pierwszą rzeczą, która rzuciła mi się w oczy, a może raczej w nos, to jego zapach. Piękny, delikatny perfum wyczuwam w tym bronzerze. Nie jest to nic przesadzonego. Jeśli chodzi o samo wykończenie, to bronzer ten jest matowy. Bardzo mi się to spodobało, bo na skórze wygląda naturalnie, nie robi też niechcianych plam. Łatwo się z nim współpracuje. Cena nie jest wysoka. Ma raczej ciepły odcień, przydałby mi się taki sam, ale o chłodnym kolorze. Utrzymuje się bez problemu na skórze cały dzień. Nie kruszy się. Bardzo przypadł mi do gustu i z czystym sercem Wam go polecam !




Jestem ciekawa, czy posiadacie ten bronzer oraz co o nim sądzicie ? ;)

Pozdrawiam
Martyna

9 komentarzy:

  1. Jeszcze go nie mam ale prędzej czy później będzie mój - wydaje mi się, że jego kolor będzie dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam już o nim i rzeczywiście zapowiada się ciekawie. Mogliby wypuścić coś w podobnego w chłodnym odcieniu, popieram pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wykończę Sleeka to z pewnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie pachnie, aktualnie go nie używam, bo jest dla mnie zbyt żółty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mialam go. Obawiam się jednak czy nie będzie troszkę dla mnie za ciepły: )

    OdpowiedzUsuń
  6. Już dłuższy czas zastanawiam się nad jego kupne i cały czas się nie mogę zebrać żeby go zamówić.
    Muszę nad nim pomyśleć poważnie, bo czytałam wiele dobrych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jego zapach. Kolor jest również w porządku i dlatego chętnie pp niego sięgam, gdy już używam bronzera

    OdpowiedzUsuń
  8. Ze względu na kolor z chęcią bym się skusiła ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.