='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 6 października 2014

** JAK PODKREŚLAM MOJE BRWI Z ZESTAWEM PIERRE RENE EYEBROW SET: KROK PO KROKU + RECENZJA **


O tym produkcie do brwi pisało już wiele osób. Niedawno został wprowadzony do sprzedaży. Ja kupiłam go dzięki mojej siostrze, gdyż miała go już pierwsza. Musiałam wypróbować i się skusiłam! Tyle dobrego w paletce do brwi za niecałe 15 zł. Jeśli chcecie wiedzieć, jak podkreślam nią brwi oraz jak się sprawuje, to czytajcie dalej!








Muszę przyznać, że ta paletka wygląda bardzo profesjonalnie. Jest solidna i porządnie wykonana.  Zawiera pacynkę i pędzlek w jednym, jak używam tego do nakładania wosku na brew. Cienie są zachowane w chłodnej kolorystyce, która będzie świetnie pasować większości kobiet. 

Najciemniejszy cień, to chłodny ciemny brąz, który ja stosuję na zewnętrzną część brwi. Najjaśniejszy cień, to już nie tak do końca chłodny jasny brąz, którego używam od wewnętrznej strony brwi. Całą resztę pokrywam pośrednim chłodnym brązem. Brwi pokryte woskiem są bardzo trwałe, takie coś trzyma się spokojnie cały dzień. Brwi się nie rozmazują i są cały dzień w ryzach. Jak za tak niską cenę, zestaw jest idealny. 




Teraz czas na to, jak używam takiego zestawu i jak podkreślam brwi na co dzień.



#1 Brwi na tym zdjęciu są bez niczego, na początku tylko przeczesuję je grzebykiem do brwi.

#2 Teraz nakładam na brwi delikatną warstwę wosku, jako baza pod cienie. Używam w tym celu pędzelka dołączonego do opakowania.

#3 Teraz zaznaczam kontur brwi za pomocą najciemniejszego cienia. Używam go tylko na końcówkę brwi i pozostałość nakładam coraz bliżej, ku wnętrzu. Używam do tego pędzelka skośnie ściętego do eyelinera z essence.

#4 Na pozostałą część brwi nakładam ten jaśniejszy brąz, a najbliżej górnej krawędzi wędruje najjaśniejszy cień.

#5 Tutaj opcjonalny krok, czyli 'czyszczenie' obszaru pod brwią. Moim zdaniem nałożenie korektora pod oczy w to miejsce ładnie rozświetli spojrzenie i wyrówna brew. Używam w tym celu pędzelka do korektora.

#6 Tak się prezentuje gotowa brew, na którą można dać jeszcze trochę wosku, żeby całość 'zagruntować'.


Mam nadzieję, że recenzja się przydała i ktoś skorzysta z mojego pictorialu ;)

Pozdrawiam
Martyna


10 komentarzy:

  1. Ładne masz brwi i bez ich podkreślania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam,ze Pierre Rene ma taka paletkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie brwi masz idealne. A paletka ciekawa. Fajnie, że wosk działa jak trzeba, bo miałam kiedyś taki co nie dyscyplinował włosków wcale.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie ostatnio zastanawiałam się nad tą paletką, ale chyba ją kupię ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz takie świetne brwi przed podkreśleniem nawet! :) Też mam ten produkt, ale najpierw czekam żeby zrobić zdjęcia a potem używać :P jakoś zawsze nie mam czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyda się przyda ten pictorial :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.