='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 1 października 2014

** GŁĘBOKI TURKUS - CIEŃ DO POWIEK MATTE 338 OD INGLOT **

Dzisiaj taki szybki post o pojedynczym cieniu do powiek w kolorze głębokiego turkusu od Inglota. Ten piękny kolor jest idealny dla kobiet brązowookich. Nie przedłużając, zapraszam do dalszej lektury !





Po pierwsze jakość jest świetna. Może The Balm to nie jest, ale za taką cenę zdecydowanie bardzo mi pasuje. Kolor jest głęboki i intensywny, jak widzicie poniżej - cień nie jest na bazie, a ma piękny kolor i jest bardzo intensywny. Na co dzień może nie będzie dobrym rozwiązaniem, no chyba, że lubicie odważne kolory. Za to bardzo ładnie wygląda solo na dolnej powiece, wtedy pięknie podkreśla spojrzenie. Jak już pisałam, kolor idealny dla brązowookich. Trzyma się cały dzień, nie osypuje. Zdecydowanie polecam !



Lubicie cienie Inglota?

Pozdrawiam
Martyna

9 komentarzy:

  1. Piękny kolor :) Mam kilka cieni Inglota. Fajne są, bo matowe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go, mam! I jest cuuuuudowny! :) jeden z moich faworytów od inglota.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczny, chcę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny i na pewno wymyślisz z nim wiele ciekawych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny ;) lubię podkreślić turkusem dolną powiekę !

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny, mam podobny odcień też z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.