='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 26 października 2014

** ELITTE MATT - MATOWE POMADKI DO UST- PRZEGLĄD I RECENZJA KOLORÓW: 101, 105, 106 - VIPERA COSMETICS**

Niedawno wygrałam konkurs na makijaż ust marki Vipera. Nagrodą były trzy matowe pomadki z nowej serii Elitte Matt. Byłam bardzo ciekawa, jak się sprawdzą, ponieważ uwielbiam tego typu produkty. Używam ich często, nawet codziennie. Myślę, że są warte Waszej uwagi. Bo tutaj w pełni się zgodzę z opinią producenta na temat jakości i zalet produktu. Jeśli chcecie wiedzieć, za co lubię te pomadki, to czytajcie dalej!





"Matowa Szminka do Ust Elité Matt
VIPERA COSMETICS

Szminka to najmniejszy i zarazem najbardziej dostępny produkt z puli luksusowych potrafiący sprawić, że kobieta czuje się piękniejsza. Szminka zmienia wizerunek w sekundę, bo moc koloru działa!
Podążając za nadchodzącymi trendami warto sięgnąć po odżywcze Szminki Matowe do Ust firmy Vipera Cosmetics. MATOWA SZMINKA DO UST ELITÉ MATT odsłania swoje mocne strony – trwały kolor, ochronę i dbałość o świetną formę ust. Paletę kolorów tworzy 12 matowych odcieni. Intensywny karmin, zmysłowy karmazyn stoją w kontraście do słodkiego różu, stonowanych odcieni brązów. Połączenie naturalnych wosków candelili, pszczelego i ryżowego, a także olejków pochodzenia naturalnego gwarantuje koncertowe krycie nasyconym kolorem. Okrągła mikrosfera naturalnego pochodzenia zapewnia matowość, lekkość na ustach i wyjątkową trwałość.
Mimo matowego efektu, Szminka z serii Elite Matt nie wysusza ust!


Składniki aktywne:
-          olejek z mango jest znany ze swych właściwości nawilżających i regenerujących,
-          olejek pochodzenia naturalnego Olus Oil o właściwościach natłuszczających oraz uelastyczniających skórę,
-          Masło Shea (nazywane „afrykańskim złotem”) zapewnia skórze bogate i kompleksowe działanie pielęgnacyjne

Cena: 14,95 zł

Dostępność: Firmowe Stoiska VIPERA COSMETICS oraz wybrane sklepy partnerskie/detaliczne.

Adresy oraz więcej informacji na: Więcej informacji o produktach VIPERA COSMETICS na:
- opis producenta 




Postaram się opisać każdy kolor z osobna:




 

# Vipera Pomarańczowa Matowa Szminka Elitte Matt 101 Sun Beam
Dość odważny kolor na co dzień, jeśli przywykłyście do różowych kolorów na ustach. Mi osobiście bardzo spodobał się ten odcień i jesienią pięknie się prezentuje! Nie ma potrzeby tworzenie wymyślnego makijażu oka, wystarczy tusz do rzęs, dobrze podkreślone brwi i ta pomadka. Taki makijaż będzie pięknie podkreślał urodę. W szczególności kobietom o ciepłym typie urody. 






# Vipera Różowa Matowa Szminka Elitte Matt 105 Wild Orchid 
Na początku sceptycznie podchodziłam do tego koloru. Wydał mi się zbyt cukierkowy w opakowaniu. Jednak po nałożeniu na usta ślicznie się prezentuje. Jest delikatnie zgaszonym odcieniem różu. Nie wygląda tandetnie i będzie idealny dla większości kobiet. Ma bardzo uniwersalną barwę.






# Vipera Miedziana Matowa Szminka Elitte Matt 106 Afrikan Tulip 
To jest zdecydowanie mój faworyt! Ten kolor jest po prostu stworzony na jesień. Takie ciemne i soczyste bora uwielbiam! Na ustach jest prześliczny. Moim zdaniem każda kobieta powinna mieć taką pomadkę w swojej kosmetyczce.






Podsumowując. Opakowania tych pomadek są bardzo profesjonalne i to się ceni. Widać jaki kolor jest w środku. Mają delikatny zapach gumy balonowej. Łatwo się nimi pracuje. Już mała ilość kryje bardzo dobrze. Jednak najistotniejsze jest to, jak ta pomadka wygląda i jak się długo się trzyma. Ma całkowicie matowe wykończenie. Zabarwia usta nawet lepiej niż kultowe już maty z Golden Rose! Póki co, to mój ulubieniec. Trzyma się niesamowicie długo. Rano ją nakładam i spokojnie trzyma 8h poza domem. Przy jedzeniu i piciu, to dla mnie wynik marzenie! Jeszcze ważne jest to, że te pomadki nie wysuszą Wam ust. Moje mają do tego skłonności, ale te pomadki nie dają za wygraną i usta są w świetnym stanie. Już pisałam Wam, że bardzo je polubiłam, a teraz mam ochotę, żeby wypróbować i inne kolory!!









  Miałyście już te pomadki? Jak dla mnie są warte uwagi, więc polecam!



Pozdrawiam
Martyna

11 komentarzy:

  1. Beautiful shades!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś czuję, że ta różowa niedługo znajdzie się w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne kolorki, szkoda, że nie pokazałaś jak wyglądaja na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście za niedługo makijaże z nimi w roli głównej :D

      Usuń
  4. ładne kolorki, ale ja mimo wszystko zostaje z matowymi pomadkami GR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, są jeszcze trwalsze :D

      Usuń
  5. Rzeczywiście, kolorki świetne! Szczególnie piękna jest różowa. ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. też uwielbiam te pomadki, świetna konsystencja;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.