='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 30 października 2014

** DOŚĆ NIETYPOWY MAKIJAŻ/ CHARAKTERYZACJA** DLA OSÓB O MOCNYCH NERWACH

Dzisiaj pokazuję Wam coś, co ostatnio z nudów stworzyłam na mojej twarzy. Nie było to w sumie nic nadzwyczaj trudnego. Wiele z Was dałoby sobie radę takie coś zrobić. Charakteryzacja nie jest tutaj powiązana z Halloween, bo nie wydaje mi się, żeby komuś chciało się tak bawić. Moim celem było sprawdzenie się w tym, czy potrafię zrobić coś bardziej kreatywnego, jak do filmów czy spektakli teatralnych. Jestem ciekawa, czy choć trochę to wygląda realistycznie?













Jestem ciekawa, czy dostrzegliście kawałki 'szkła' w skórze. 
I to już wszystko. Myślę, że chyba nikogo z Was jakoś nie przestraszyłam. Pewnie gorsze rzeczy widzieliście w telewizji. Dajcie znać w komentarzach, jak się podoba!

Pozdrawiam
Martyna

8 komentarzy:

  1. Jejku, klasa! Świetne, bardzo przemyślane i realistyczne "cięcia"!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki realistyczny! Z tym szkłem to naprawdę swietnie ci wyszlo!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Martyna, po prostu wymiatasz!!! Świetna charakteryzacja, bardzo realistyczna, szkło w skórze wygląda przerażająco :D
    Super, super, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz jak ofiara pobicia, świetna charakteryzacja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.