='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 10 października 2014

** AMBASADORKA VIPERA COSMETICS i Systemu MAGNETIC PLAY ZONE - MAKIJAŻ 'BURZA' - MOJA ZWYCIĘSKA PRACA **

Bardzo mi miło pochwalić się Wam moją zwycięską pracą, którą zrobiłam na konkurs marki Vipera Cosmetics i Systemu MAGNETIC PLAY ZONE. Nie spodziewałam się tego, że mogę wygrać, a tu taka niespodzianka. Bardzo się tym cieszę. Będę mogła dla Was testować nowości marki, przygotować kolejne makijaże i inne ciekawe posty. Jako temat wybrałam 'burzę', dość interesujący moim zdaniem. Nie mogło się obejść bez mojej artystycznej interpretacji. Mam nadzieję, że makijaż przypadnie Wam do gustu! Zapraszam do oglądania zdjęć. 











Nie będę Was zamęczać milionem zdjęć :) To wszystko na dziś. Ja gratuluję pozostałym ambasadorkom !

Miłego wieczoru!
Martyna

17 komentarzy:

  1. ładny makijaż

    zapraszam http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nieźle. z ciekawości spytam - konturowałaś nos na szaro-niebiesko? makijaż robi wrażenie, więc nie dziwne, że wygrałaś. gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      nie, nie konturowałam niczym :P chyba światło się odbiło :D

      Usuń
  3. Świetny makijaż! oczy przyciągają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)piękny makijaż-zasłużyłaś na wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, cudowny makijaż, zdecydowanie zasłużyłaś na wygraną:)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje ! to teraz bedzie testowanie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.