='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 3 września 2014

** VIPERA PUDER PRASOWANY FACE ROZŚWIETLAJĄCY 602 **


Jakiś czas temu w moich ulubieńcach pokazałam Wam ten puder rozświetlający. Część z Was była zainteresowana jego recenzją, więc już się z Wami dzielę opinią na temat tego produktu. Używam go na dwa sposoby, szczególnie dobrze pracuje mi się z nim latem, bo pięknie podkreśla opaleniznę. Ma szampański odcień, przez co znalazłam więcej niż jedno zastosowanie. Jeśli jesteście zainteresowane, to czytajcie dalej!






Vipera puder prasowany Face dostępny jest w 6 wyselekcjonowanych odcieniach. Puder nawilża, odżywia i chroni skórę. Jest bardzo delikatny i jedwabisty dzięki nowej formule zawierającej żywice silikonowe. Idealnie rozporowadza się na skórze podkreślając naturalną karnację. Puder zapakowany jest w czarną elegancką kasetę z lusterkiem i delikatnym puszkiem. Puder posiada filtry UV dzięki którym skóra chroniona jest przed działaniem promieniowania słonecznego.

Waga: 15 g
Termin ważności: 18 - 24 miesiące

Cechy:
601 - brązujący nadaje cerze lekko opalony, ciepły odcień
602 - rozświetlający, odmłada cerę upiekszającą mgiełką naturalnego koloru i subtelnego blasku
603 - transparentny (matujący), półprzezroczysty, lekki, matujący, dopasowuje się do każdej karnacji, zapewniając długotrwale nienaganny wygląd
604 - lekko koloryzujący, naturalne barwy matują i korygują koloryt cery
605 - lekko koloryzujący, naturalne barwy matują i korygują koloryt cery
606 - lekko koloryzujący, naturalne barwy matują i korygują koloryt cery

Żywice silikonowe zabezpieczają skórę przed utratą wilgoci i chronią przed wpływem czynników zewnętrznych, nylon zaś zapewnia długotrwale nienaganny wygląd. W nowej kolekcji, oprócz trzech odcieni pudrów Klasycznie Koloryzujących (numery od 604 do 606), znajdziemy złociście opalizujący Puder Brązujący (nr 601), Puder Rozświetlający (nr 602) – dzięki subtelnemu efektowi do stosowania również na całą twarz, oraz półprzeźroczysty Puder Transculent (nr 603), matujący i utrwalający makijaż bez zmieniania koloru podkładu.

- opis ze strony viperasklep.pl






Puder jest zapakowany w kartonik, ma lusterko oraz dołączoną folię. Bardzo podoba mi się to czarne opakowanie, ponieważ wygląda profesjonalnie i jest solidnie wykonane. Produkt jest praktycznie bez zapachu, co jest zdecydowanym plusem. 

Ja mam odcień 602, czyli puder rozświetlający. Ma kolor beżowo- szampański. Służy głównie do nakładania na całą twarz. Ja tak nie robię, bo mam z natury tłustą cerę, więc to tylko by pogorszyło wizualnie moją twarz. Nakładam go jednak inaczej. Używałam go przez cały czas w okresie lata, jako delikatnego bronzera, który ożywi twarz i nada jej bardziej wyraźny wyraz. Ma w sobie minimalne drobinki, które ślicznie się prezentują. Dzięki temu, używam go również jako rozświetlacza. Nakładam na te partie skóry, które chcę uwypuklić. Głównie są to kości policzkowe. Bardzo spodobał mi się ten efekt. Puder nie dość, że nadaje skórze zdrowego blasku, to jeszcze ładnie opala. Produkt ten jest bardzo wydajny! Za taką cenę, polecam wypróbować.





Jestem ciekawa, czy macie ten puder? Co sądzicie?

Pozdrawiam
Martyna

11 komentarzy:

  1. nie mam tego produktu, ale na zdjęciu widzę dość spore drobiny przez co myślę, że by się u mnie nie sprawdził :/ zapraszm do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze względu na drobinki u mnie totalnie odpada;]

    OdpowiedzUsuń
  3. skusiłabym się chętnie własnie na ten rozświetlający:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, drobiny pewnieby mi też przeszkadzały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry patent ;-) Również unikam takich pudrówna całej twarzy, bo byłaby to katastrofa :-o

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wyobrażam sobie takiego pudru na całej twarzy.. :o
    Ja mam paletę róży Vipera i ich raczej nie lubię.. Ogólnie jakoś nie jestem przekonana do tej firmy, mam też paletę cieni, jeden cień pojedynczy i kurczę.. to nie to..

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda niepozornie, musiałabym go zmacać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. z Vipery prócz kilku lakierów, kremu BB cienia i szminki nie mam nic. Jakoś nie przekonują mnie te produkty

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy, warty przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam chyba nic z firmy Vipera. Dla mojej skóry na twarzy bardziej przydatny jest puder matujący, ale ten rozświetlający mogłabym nakładać delikatnie nad kośćmi policzkowymi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.