='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 1 września 2014

** ULUBIEŃCY SIERPNIA 2014 **


W tym miesiącu odkryłam kolejne świetne produkty, których używam ostatnio non stop! Jak widzicie są to kosmetyki i akcesoria, bo z serii o pielęgnacji nic nowego mi się nie napatoczyło. Pogoda jest jaka jest, więc od razu makijaż lepiej się trzyma i mam więcej chęci na tworzenie czegoś nowego. Jeśli chcecie wiedzieć, co polecam w tym miesiącu, to czytajcie dalej!








#1 MAYBELLINE COLOR TATTOO 24HR PERNAMENT TAUPE

Ten produkt kupiłam dość późno, bo ta 'moda' na niego chyba już przemija. Ja na początku nie byłam przekonana do kremowych produktów do brwi. Moja siostra go kupiła i stwierdziłam, że całkiem fajnie i naturalnie wygląda na brwiach. Kupiłam go tanio, bo za jakieś 17zł, a wiem że bywa drogi nawet za 28zł. Bardzo fajnie się rozprowadza na brwiach, długo się trzyma. Kolor jest również idealny, bo bardzo chłody. Moim zdaniem produkt godny polecenia. Jeśli chcecie wiedzieć o innych jego zastosowaniach w makijażu, w moim przypadku, to za niedługo pojawi się długa recenzja tego produktu !








#2 GOLDEN ROSE VISION LIPSTICK NR 105

Musiałam wypróbować tę pomadkę, bo naczytałam się wiele dobrego o tej serii. Postawiłam na delikatny róż, który fajnie się prezentuje na ustach. Ma bardzo dobrą pigmentację. Przypomina mi serię Velvet matte, ale jest nieco mokrzejsza. I bardzo mi się to podoba, nie będzie źle wyglądała zimą, jeśli zdarzy się, że usta się przesuszą. na pewno zrobię Wam recenzję tej pomadki, bo jest warta uwagi !






#3 PALETA 15 CIENI DO POWIEK DANNI Z ROSE WHOLE SALE

Ta paletka spodobała mi się zaraz od pierwszego użycia. Wszystkie kolory są matowe i naprawdę wielofunkcyjne. Używam jej nie tylko do oczu. Bardzo fajnie sprawdza się na co dzień i polecam ją Wam !






#4 KONTURÓWKI DO UST Z SERII CLASSICS NR 305 I NR 301

Te kredki do ust stosuję pod pomadkę lub solo. Nr 305 jest idealna pod pomadkę, o której wyżej Wam pisałam. Nie przesuszają ust, ale pamiętajcie, że lubią podkreślać suche skórki. Mają bardzo naturalne kolory, nr 301 jest bardziej chłody od tej drugiej. Trzymają się bardzo długo, więc również polecam!







#5 PĘDZLE BAMBUSOWE ZESTAW 11 SZTUK Z ROSE WHOLE SALE 

Na temat tych pędzli pisałam Wam już na blogu. Naprawdę zaskoczyły mnie swą jakością. Włosie jest miękkie, a raczki porządne. W zeszłym miesiącu używałam i nadal używam ich non stop. Polecam, bo są niedrogie i warte uwagi!



To już wszyscy moi ulubieńcy. Dajcie znać, który produkt najbardziej Was zaciekawił oraz czy macie któryś z tych kosmetyków?

Pozdrawiam
Martyna

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja odkrywam coraz to lepsze jego zastosowania ;)

      Usuń
  2. Zaintrygowała mnie pomadka GR :) Muszę się jej bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z czystym sercem! Bardzo trwała ;)

      Usuń
  3. pomadkę z GR uwielbiam i prawie codziennie używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio ciągle po nią sięgam <3

      Usuń
  4. Color Tattoo jak na razie nie miałam, ale ciekawa jestem jego fenomenu i koniecznie muszę go sobie sprawić :) Mam pędzelek bambusowy do podkładu, kiedyś bardzo go lubiłam, teraz używam dużo rzadziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam bardzo ciekawa, ale jak siostra sobie kupiła i wszystko u niej wybadałam, to też się musiałam skusić ;)

      Usuń
  5. Te pędzle wyglądają naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię cienie z Maybelline. Paletka też ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bambusowe pędzle całkiem ładnie wyglądają, podobają mi się ich rączki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polubiłam to miękkie włosie ;)

      Usuń
  8. Bardzo fajna paletka, nudziaki jak najbardziej w moim stylu !

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka bardzo fajna. Póki co nie uległam modzie na Color tattoo, ale skoro polecasz do brwi to może wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet fajnie wyglądają te pędzelki. Jak widać nawet w azjatyckim sklepie można trafić coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam żadnego z Twoich ulubieńców jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokładałam ogromne nadzieje w cieniu do brwi jednak okazał się dla mnie nieodpowiedni :( Utrzymuje się bardzo długo, jednak kolor jest dla mnie okropny! Wygląda na mnie jak fioletowy..
    Jednak świetnie wygląda na powiece :)
    Pozdrawiam, Kasia
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to raczej chłodny brąz.. widać zależy od osoby i karnacji ;)

      Usuń
  13. dla mnie też kolor permanent taupe jest idealny !
    www.mspela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.