='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 12 września 2014

** PIERRE RENE KAJAL **

Dzisiaj przedstawię Wam produkt bez którego ciężko zdziałać porządne smoky eye. To Kajal marki Pierre Rene Professional. Używam go jako bazy pod cienie, kiedy chcę stworzyć mocniejszy makijaż oka. Nakładam go też na linię wodną, jeśli akurat potrzebuję. Nie jest to tylko produkt do tych odważniejszych makijaży. Można go użyć też jako eyelinera, ale wtedy pamiętajmy o roztarciu jego granic oraz o tym, żeby zagruntować go ciemnym cienie, wtedy nic się nie rozmaże. Jeśli chcecie wiedzieć, co o nim sądzę, to czytajcie dalej !





Jak widzicie na załączonym powyżej zdjęciu, ten kajal jest naprawdę czarny, ta czerń jest bardzo głęboka i mocna. Używam go bardzo często, jeśli potrzebuję do mocniejszego makijażu jakiejś podstawy. Nie tylko na oczy, czasami i na usta, w skrajnych sytuacjach :) Jest tani i to kolejna jego zaleta. Moim zdaniem taki produkt powinien znajdować się w kosmetyczce większości kobiet. Jest to produkt uniwersalny i może służyć nam na wiele sposobów, a takie kosmetyki są według mnie najcenniejsze. Polecam zdecydowanie !




Dajcie znać w komentarzach, czy używacie produktów tego typu :)

Pozdrawiam
Martyna

15 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy produkt :D Koniecznie muszę wypróbować ;3

    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy w życiu nie używałam kajala, i nie wiem nawet jak się go obsługuje :D będę musiała kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yhm to tak działasz ciemne usta :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam ale kredkę Kajal i zabij mnie nie wiem czym się różnią oba bo się nie znam na tym wszystkim i tego wam zazdroszczę :)
    Za to z paznokciami to już bardziej mój temat.
    Podziwiam to co robicie na twarzy same cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go i bardzo lubię :-) Używam go prawie codziennie od ponad pół roku i kształt pozostał taki jak na początku :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go i bardzo lubię, chociaż obawiam się, że po jakimś czasie użytkowania może stracić kształt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak bardzo mnie kusi, że się zastanawiam czy nie kupię ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go i pokochałam od pierwszego użycia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny. Świetny jako baza pod ciemniejsze makijaże. Możliwość narysowania kreski poprzez nabranie go pędzelkiem. Polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerń bardzo ładna, jednak chyba miałabym problem z aplikacją gdyż jest dość gruby ten eyeliner ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie rzeczy :3 lubię Twojego bloga, są na nim ciekawe produkty, sprawdzone, warte wypróbowania :) dlatego nominuję Cię do Liebster Blog Award, więcej informacji u mnie: http://rebella46.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za nominację ;) Już robiłam taki post ;)
      Wydaje mi się tylko, że takie coś jest dla raczkujących blogów :P

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Wiele moich makijaży bazuje na tym Kajalu, wystarczy poszperać w zakładce 'make-up" ;) Ale obiecuję, że zrobię jakiś specialny dla Ciebie !

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.