='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 26 września 2014

** MANHATTAN SOFT MAT LOSE POWDER 1 NATURAL **

Przy okazji promocji w Rossmannie, w styczniu kupiłam taki puder marki Manhattan. Mój aktualny sypki się kończył, więc szukałam czegoś nowego. Kolor wydawał się całkiem przyjemny. Po obniżce kosztował niecałe 20 zł, więc się raczej opłacało. Używam go już od lutego i co jest ciekawe, jeszcze mam połowę. Jasne, nie używam go ciągle, bo wpadały w moje ręce też inne pudry. Nie zmienia to fakty, że podczas używania moich poprzednich pudrów sytuacja była taka sama, mimo tego zużywałam je szybciej. Nie wiem czyja to zasługa, ale podejrzewam, że to przez to, iż ostatnio chcę coraz mniej nakładać na moją twarz. Wychodzi chyba na dobre, bo stan mojej cery się poprawił. Jeśli chcecie wiedzieć, jak spisał się ten puder, to czytajcie dalej !








Puder ma swój kolor, ale jest transparenty  ładnie się wpasowuje w koloryt mojej skóry. Podoba mi się efekt, jaki pozostawia na twarzy. Matowi, ale nie tak mocno, jak inne znane mi produkty. Jest bardzo wydajny. Fajnie się sprawdza na przypudrowanie okolic pod oczami. Nie wiem, czy kupię go ponownie, bo mam na razie zapas innych. Ja nakładam go pędzlem kabuki, a jeśli potrzebuję większego zmatowienia, to sięgam po puszek. Nie ma zapachu. Może dla niektórych takie pudry są niewygodne, ale ja bardzo lubię taką formułę. Jest bardzo drobno zmielony i fajnie się rozprowadza. Ma sitko, więc można kontrolować ilość. Może kiedyś znowu po niego sięgnę. Nie zatkał skóry, ładnie współgra z cerą mieszaną, nie wysusza. Polecam :)





Dajcie znać, czy lubicie pudry sypkie, czy może takie sprasowane?

Pozdrawiam
Martyna

8 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba wole prasowane. mialam sypki z max factora ktory byl niby transparentny a jednak na twarzy robil sie pomaranczowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Never heard of this brand before..looks nice!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że Manhattan ma w swojej ofercie taki puder. Wygląda ciekawie i chętnie bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę sypki, ale najbardziej te transparentne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię i takie pudry i takie, ważne żeby porządnie matowiły:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam sypkie pudry! ten wygląda na fajny :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.