='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 10 września 2014

** MANHATTAN DIP EYELINER LONG- LASING **

Podczas składania zamówienia w jednym ze sklepów internetowych, do koszyka dorzuciłam sobie eyeliner z Manhattanu, kosztował zaledwie 5 zł. Nic nadzwyczaj drogiego, postanowiłam wypróbować. Jest on z serii limitowanej, więc już pewnie nawet nie jest dostępny stacjonarnie. Jaki się okazał? - fatalny. Dlaczego?- o tym się dowiecie, czytając dalej !






Ten produkt plusów nie posiada. Nie ma co owijać w bawełnę, takiego eyelinera jeszcze nie miałam. Wyliczę Wam tylko wszystkie minusy, bo nie ma co się rozpisywać. Jest wodnisty, bardzo. Przez tę własność, trzeba kilku warstw, żeby kolor był głęboki i jakoś wyglądał. Pędzelek wcale nie jest pędzelkiem, to po prostu plastik, miękki plastik. Fatalnie się nim maluje kreski. Te dwie rzeczy jeszcze bym jakoś zniosła, ale tego co zaraz Wam napiszę, już totalnie nie. Ten eyeliner zastyga godzinami. Tak to przynajmniej odczuwam, po nałożeniu nie można otworzyć oka, bo wszystko się rozmaże na powiece. Jak już zastygnie, to trzyma się z dwie godziny i pozostaje podwójna kreska. Moim zdaniem, porażka. Nie polecam !



Dajcie znać, czy miałyście styczność z takim eyelinerem?

Pozdrawiam
Martyna


7 komentarzy:

  1. Kolor jest boski, ale ja nie stosuję go w swoich makijażach ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że taki beznadziejny bo kolor to ma ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładny kolor :) Ale niestety u mnie opada ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor, szkoda, że taki słaby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor świetny. Szkoda że taki kiepski. Ten aplikator to rzeczywiście jakaś masakra
    missvivacious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolorek, wcześniej nie miałam okazji używać linera z tej firmy, ale szkoda, że tak słabo wypada

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.