='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 15 września 2014

** MAKIJAŻ: POCZĄTEK JESIENI **

Tym razem propozycja makijażu na jesień. Nie jest jednak taki typowy, bo usta są dość jasne, a na oczach zachowała się odrobina koloru. Jest to taki makijaż na okres lata/jesieni. Mieszanka. Bardzo podoba mi się połączenie przygaszonego brązu na górze i odrobiny perłowego koloru na dole. Jako bazy pod cienie na górnej powiece użyłam Maybelline Color Tattoo, który bardzo ładnie podbił mi brązowe cienie. Na dolnej powiece mam perłowe cienie w kolorze zielonym, brązowym, pomarańczowym i złotym. Myślę, że taki makijaż będzie fajny na co dzień, a jeśli dodatkowo podkreślić linię wodną na czarno, to spokojnie możemy się tak pokazać wieczorem. Można też zrobić usta w odcieniu bordowym, wtedy to nabierze jeszcze większej elegancji. Zapraszam do oglądania zdjęć !











Twarz:
Pierre Rene Skin Balance 20&21
Puder Pierre Rene 03
Bronzer MIYO
Rozświetlacz Earthnicity
Oczy:
Maybelline Color Tattoo pernament taupe
Paleta cieni Danni
Paleta cieni Technic Electric
Rzęsy Diamond Lash
Tusz MIYO
Brwi:
Maybelline Color Tattoo pernament taupe
Usta:
Golden Rose Vision Lipstick 105
Kredka Golden Rose Classics 305

Myślę, że taki makijaż będzie odskocznią od jesiennej klasyki, czyli czerwonych ust i kreski na powiece. Odrobina koloru jest i dobra jesienią. Dajcie znać, co sądzicie :)

Pozdrawiam
Martyna

13 komentarzy:

  1. Ja ostatnio mam fazę na brązy łączone ze złotem jakoś nie jestem w stanie nosić innego połączenia ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaz od razu skojarzyl mi sie z jesienią :) bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszedł Ci ten makijaż, dokładnie na jesień! :) Ta kreska na dole wymiata! Niestety ja nie mogę sobie pozwolić na takie szaleństwo :(
    Zapraszam do zajrzenia do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczko cudowne :) Ślicznie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dolna powieka <3 <3
    Nie potrafię napisać niczego konkretniejszego, zakochałam się w połączeniu kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż i zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. So Sexy
    See some dress at
    http://www.katequeen.com
    http://www.formalau.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam brązy na powiekach. A ten makijaż to idealne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Martynko <3 Świetny pomysł z połączeniem stonowanej góry z takim kolorowym dołem <3 Piękny efekt! Wyglądasz cudownie Kochana <3
    Świetne rzęsy <3 Co to za model?

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa! ;)
      Tutaj masz link do recenzji:
      http://myombrelife.blogspot.com/2014/04/diamond-lash-little-wink-series-airy.html

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.