='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

poniedziałek, 8 września 2014

** ESSENCE XXXL LONGLASTING LIPGLOSS MATT 07 SILKY RED **


Bardzo lubię czerwień na ustach, może nie na każdą okazję, ale uważam że ładnie wygląda. Byłam ciekawa, jak się sprawdzi ten nowy błyszczyk essence w kolorze Silky Red. Jak na błyszczyk, prezentuje się całkiem dobrze. Jeśli chcecie wiedzieć, jak się trzyma, to czytajcie dalej !







Najciekawszy jest zapach tego produktu, bo ja wyczuwam w nim ciasteczka/czekoladę. Nie wiem, czy to na dłuższą metę się sprawdzi. Pigmentacja jest świetna, lepsza od nie jednej pomadki. Nakłada się łatwo, wystarczy sam aplikator. 

Nie podoba mi się to, że ściera się nierównomiernie- najpierw środek, potem reszta. Nie trzyma się też za długo, bo około 3h. Potem już się tworzy ten niechciany efekt. jak na błyszczyk i tak nie jest źle. Jest tani. Nie ma drobinek, jest matowy, jednak wykończenie jest połyskliwe, mokre. Nawet mi się podoba ;)




Jestem ciekawa, czy są tu jakieś fanki czerwieni na ustach? 

Pozdrawiam
Martyna

17 komentarzy:

  1. Super jest, ale dla mnie zbyt odważny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama kiedyś nie byłam przekonana do czerwieni na ustach, ale potem to się zmieniło ;)
      Może za jakiś czas też Ci się spodoba !

      Usuń
  2. Melduję się! :D (jako fanka czerwonych ust :D)
    Piękny kolor i pięknie w nim wyglądasz, tak zmysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w moim gronie,hehe ;)
      Dzięki :*

      Usuń
  3. Ładny ale ja niestety w takich odcieniach wyglądam co najmniej źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. odważny :D idealny..też bym chciała taki raz po raz ale się nie czuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do odważnych świat należy :) - jak to mówią, próbuj, może się przekonasz ;)

      Usuń
  5. Mi czerwień na ustach się podoba tylko u kogoś, jakoś u siebie nie jestem przekonana. Ale efekt jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor kuszący ale chyba nie dla mnie...albo jak by mi ktoś zrobił profesjonalny makijaż to może i bym się odważyła na taką czerwień :) Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety fanka czerwieni nie pasuje bo za poważny jest dla mojej dziewczęcej urody poza tym źle się w tym kolorze czuje wolę różowe odcienie ale czerwień uwielbiam podziwiać na kims innym komu ona pasuje a do Cb jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na błyszczyk to pigmentacja jest super

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam czerwień na ustach, w zasadzie tylko ją noszę ;) Choć ostatnio spodobało mi się kilka nieczerwonych pomadek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tobie pasuje w zwariowanych i mocnych kolorkach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny odcień czerwieni:) ostatnio coraz bardziej przekonuję się do takich kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.