='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 28 września 2014

** AQUA PLATINIUM POMADKI EVELINE 484, 483, 480 - RECENZJA + SWATCHE **


Już kiedyś robiłam post na temat pomadki Aqua Platinium Eveline w kolorze nr 480( recenzja TUTAJ ). W moje ręce wpadly jeszcze trzy kolory. Jeden z nich był perłowy i rudy, nie był wart pokazywania, poszedł w świat. W tym poście skupię się głównie na dwóch pierwszych kolorach. Zapraszam do dalszego czytania !







Kolor 480 bardzo przypadł mi do gustu, bo jest niemal identyczny jak mój odcień ust. Pomadki są zapakowane w ładne opakowania. Widać z zewnątrz produkt, co jest świetne. Zapach jest bardzo delikatny i ładny. Kolory tych pomadek na ustach są ładnie widoczne, jednak nie mają pełnego krycia. Jak dla mnie, są świetne na dzień. Nie trzeba się specjalnie starać podczas nakładania, bo łatwo się nimi sunie po ustach. 

Moje ulubione to zdecydowanie 483 i 480, mają odcienie dość ciepłe i brzoskwiniowe. Zaś 484 ma delikatne drobinki, na ustach ich nie widać. Zaś sam kolor jest moim zdaniem tandetny, ta pomadka wygląda sztucznie na ustach. Jest jasna i źle się rozprowadza. Jak dla mnie odpada! Te szminki delikatnie nawilżają usta i nie podkreślają suchych skórek. Pomadki ścierają się równomiernie, ale nie trzymają się za długo, po 3h już są prawie niewidoczne. Przypominają mi te eliksiry z Wibo.










Posiadacie te pomadki? Który kolor według Was najlepszy?

Pozdrawiam
Martyna

9 komentarzy:

  1. Love the pink shade!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby kolory mi się podobają ale coś jest nie tak z wykończeniem, jakieś takie za bardzo błyszczące ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo odczucie co do wykończenia :(

      Usuń
  3. Wszystkie mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią bym je zobaczyła na ustach ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. 480 albo 483 pewnie by mi pasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na moich ciemnych ustach ta jasna i tak jest ciemna, lekko rozjaśnia usta i sa różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta druga w tonacje różową mi się podoba :D choć cielista beżowa/brązowa też by była ciekawa czasami na ustach wychodzi to inaczej niz na skórze czy w opanowaniu to tak jak z ubraniami na wieszaku do bani a na kimś o wiele lepiej już nie raz się tak nabrałam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.