='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 27 sierpnia 2014

** ZESTAW 11 PĘDZLI BAMBUSOWYCH Z ROSE WHOLE SALE **

Moim ostatnim odkryciem został zestaw pędzli z bambusowymi rączkami, ze sklepu rosewholesale.com. Wzięłam je z ciekawości, bo w Internecie przeczytałam kilka recenzji i wydawały się bardzo fajne. Normalnie, nie jestem zbyt pozytywnie nastawiona na takie hurtowe ilości pędzli kupowane w tego typu sklepach. Wiem co pomyślicie, pewnie to co ja, zanim do mnie dotarły - tandeta. Z radością stwierdzam, że te pędzle okazały się być dużo lepsze niż się spodziewałam. Jeśli chcecie wiedzieć więcej, to zapraszam do dalszego czytania !
























Zrobiłam Wam specjalnie ujęcia z bliska na każdy pędzelek, bo tak fajnie widać ich włosie. Nie jest takie sztucznie połyskujące. W dotyku jest super miękkie, porównywalne do naszych polskich marek. Bardzo mnie to ucieszyło. Rączki są stabilne i bardzo lekkie. Poręczne i kształtne rączki idealnie mieszczą się w dłoni. Pędzelki są dwukolorowe. Bardzo ładnie to wygląda. 

Cieszę się, że zestaw nie ma samych języczkowych pędzelków do cieni, bo wiem, że takie się trafiają w takich komplecikach. Pędzle przyszły do mnie w ładnym, lnianym pokrowcu. W trakcie mycia nie sprawiają kłopotów, nie odbarwiają się. Jedyne, do czego się mogę przyczepić to to, że z pędzelka do pudru wypadły z trzy włoski.

 W zestawie znajdziemy pędzle do podkładu: flat top i języczkowy, które idealnie rozprowadzają podkład, nie robiąc efektu maski. Pędzelek do brwi, kilka do rozcierania i nakładania cieni, do różu, bronzera, pędzelek typu kabuki. Moim zdaniem, to świetny zestaw startowy dla początkujących. Mi się bardzo te pędzelki przydały i służą mi każdego dnia! Polecam !







Dostępne TUTAJ

Dajcie znać, czy macie ten zestaw oraz jak Wam się podobają :)

Pozdrawiam
Martyna

18 komentarzy:

  1. pędzle faktycznie wydają się być ciekawe ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję je trzymać i powiem Wam, że są bardzo miękkie i każdy się świetnie sprawdza. Te do cieni idealnie się sprawdzają do blendowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają bardzo fajnie, zwłaszcza dzięki drewnianym rączkom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam takich pędzli i bardzo ładnie się prezentują na toaletce ;)

      Usuń
  4. a jakbyś miała je porownać np. do hakuro to ktore lepsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hakuro są zdecydowanie masywniejsze i mają gęstsze włosie. Ja lubię obie marki teraz, więc to już zależy od upodobań :)

      Usuń
  5. Wyglądają na prawdę nieźle :) Najbardziej zaciekawił mnie ten spłaszczony duży, pewnie przeznaczony do bronzera. Fajny kształt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli ten 'języczkowaty' ? Ja go używam do nakładania podkładu. Do bronzera bardzo fajny jest ten masywny krótki, zaokrąglony ;)

      Usuń
    2. Chodzi mi o ten drugi od lewej na drugim zdjęciu. Bardzo fajny kształt :)

      Usuń
    3. Aaaa, to już wiem ;) Ja go używam akurat do różu, ale do bronzera też się nada!

      Usuń
  6. Wyglądają na dość solidne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zdziwiłam, że takie są!

      Usuń
  7. wyglądają świetnie, na dobre jakościowo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już od dłuższego czasu mam te pędzle na oku :) Brakowało mi tylko właśnie zdjęć takich jak Twoje, żeby się do nich ostatecznie przekonać, tzn. do ich zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się, że pomogłam! Naprawdę fajnie się u mnie sprawdzają.
      Daj znać, czy zakupy się udały ;)

      Usuń
  9. Wyglądają nieźle jak na tak tanie pędzle :-) Ja się planuję zaczaić na bdelium tools :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to tandetna chińszczyzna, jak myślałam ;) Okazały się bardzo fajne!
      Ja jeszcze bdeluim nie miałam, nie wiem sama czemu ;P

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.