='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 3 sierpnia 2014

** ULUBIEŃCY LIPCA 2014 **

Zauważyłam, że mój ostatni post z ulubieńcami przypadł Wam do gustu, więc utwierdziło mnie to tylko, by pokazać Wam, co urzekło mnie w lipcu. Tym razem są to prawdziwe perełki, które polubiłam od pierwszego użycia. Niektóre produkty z tych używam długo, inne są miłą niespodzianką i odkryciem ostatniego miesiąca. Jak zauważyłyście, produktów z tematyki pielęgnacji tutaj nie ma, bo chyba nic szczególnego nie zwróciło mojej uwagi. Zapraszam do dalszego czytania !






#1 THE BALM NUDE 'tude: nude eyeshadow palette

Tą paletę cieni mogłyście zobaczyć w akcji we wczorajszym poście. Moim zdaniem cienie są świetne, tak ładnie napigmentowane, piękne kolory na dzień i na wieczór. W ostatnich makijażach wykorzystuję ją bardzo często. Idealna na dzień. Myślę, że posłuży mi bardzo długo, a już mam ochotę wypróbować inne produkty tej firmy. Jestem naprawdę mile zaskoczona. Widziałam prędzej recenzje tej palety i nie wiedziałam, dlaczego wszyscy się nią tak zachwycają, teraz już wiem. Na pewno zrobię Wam oddzielną recenzję tego produktu, więc już się tak o niej nie rozpisuję. 





#2 PIERRE RENEEYEBROW SET

Moja siostra Natalia jest ambasadorką tej marki, ostatnio w paczce dostała właśnie ten zestaw do brwi. Musiałam go u niej sprawdzić i za parę dni kupiłam dla siebie. Zawiera 3 cienie i jeden wosk. Najpierw nakładam właśnie ten wosk, a później stopniowo nakładam cienie. Jak na razie to mój nr 1 jeśli chodzi o produkty do podkreślania brwi. Mam przygotowany dla Was post z tym jak maluję moje brwi, krok po kroku, więc on wraz z recenzją również się pojawi na blogu. 





#3 RÓŻ DO POLICZKÓW PAESE BLUSH WITH ARGAN OIL

Bardzo polubiłam też róż do policzków marki Paese. Osobiście rzadko używam róży, bo jakoś uważam , że mi nie pasują. Ten jest jednak delikatny, ładnie zdrowo prezentuje się na skórze. Dodaje kobiecości i jest świetny na lato, do delikatnych makijaży. Miałyście okazję używać go w moim makijażu wykonanym produktami tej firmy, jeśli jesteście ciekawe, jak się prezentuje na skórze. 




#4 ESSENCE STAY WITH ME LIPGLOSS

To mój absolutny ulubieniec, jeśli chodzi o błyszczyki w kolorze delikatnego brudnego różu. Nie ma drobinek, jest półprzezroczysty. Ładnie współgra zarówno z mocniejszym makijażem oczu, jak i delikatną kreską. Osobiście nie lubię takich mokrych kosmetyków do ust. Bo zawsze włosy się do nich kleją, ale jeśli potrzebuję czegoś z połyskiem, to sięgam właśnie po ten produkt. We wczorajszym poście również mam go na ustach. 





#5 PĘDZLE DO MAKIJAŻU HAKURO H74 i H13

To moje najnowsze pędzle z Hakuro. Są bardzo miękkie i przyjemnie się z nimi pracuje. H13 jest moim ulubbionym do nakładania rozświetlacza, pięknie rozprowadza takie produkty na twarzy. Sądzę, że również nadałby się do bronzera. Zaś H74 to mój ulubieniec do rozcierania cieni. Bardzo mi w tym pomaga i nie wyobrażam sobie rozcierania bez niego :)



I to już wszystko ! Pokazałam Wam już swoich ulubieńców i jestem ciekawa, czy Wy miałyście któryś z tych produktów. Jeśli tak, to co o nich sądzicie?

Pozdrawiam
Martyna

13 komentarzy:

  1. ta paletka nude wydaje się być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam taki róż z Paese :) Baaardzo fajny ale ze złotymi drobinkami :) Zimą nie używałam, ale teraz przy lekkiej opaleniźnie go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to takie delikatnie satynowe wykończenie, a nie perła, więc jest w porządku :)

      Usuń
  3. Niestety jeszcze z tych rzeczy nic nie miałam :) Jestem zakochana ostatnio w różach także kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawila mnie paletka :D

    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka the balm nude mnie zaciekawiła

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie dziwię Ci się, że to są Twoi ulubieńcy. Ta paletka wymiata, a ta do brwi to już w ogóle mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Ci dać ją wypróbować :) Może sobie coś zamówimy !

      Usuń
  7. H74 to także mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam w swoich zasobach essence, stay mat i również bardzo przypadł mi do gustu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam z tej serii i są świetne :) !

      Usuń
  9. jedynie co to mam takie same pędzle;)

    ps. a u mnie? CAUSALOWO I MODNIE

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.