='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 10 sierpnia 2014

** TUSZ DO RZĘS BIG FAT LASHES MIYO **

Po pokazaniu tego tuszu w ulubieńcach czerwca wiele z Was było ciekawe, jak wygląda na rzęsach. Ten tusz trafił do mnie właściwie nie celowo, bo ja go nie kupiłam, tylko dostałam w nagrodzie za konkurs. Zauważyłam, że ma silikonową szczoteczkę, a takie bardzo lubię. Po wypróbowaniu bardzo przypadł mi do gustu. Jeśli chcecie wiedzieć, jak się spisuje, to czytajcie dalej!






Kolor tuszu jest głęboką czernią, która nie traci się w ciągu dnia. Mam tutaj na myśli to, że nie kruszy się przez cały dzień i fajnie się trzyma. Szczoteczka jest bardzo dobra,silikonowa, wychwyci każdą rzęskę. Choć przyznam, że z dolnymi rzęsami trzeba się postarać. Ja mam zawsze z nimi problem. Nakładam jedną warstwę, taki efekt najbardziej lubię. Nienawidzę mieć na rzęsach tony produktu, wolałabym już chyba dokleić sztuczne, niż bawić się w 3 warstwy. Na co dzień, bardzo lubię tak wytuszowane rzęsy i jeśli Wam  też odpowiada taki efekt, to zachęcam do kupna. Tusz nie jest drogi i dostaniecie go w szafach Miyo lub online. Wydaje mi się, że nie skleja rzęs, bo po nałożeniu wygląda tak jak na zdjęciu. Nie używam zalotki, tusz dobrze podkreśla rzęsy. Bardzo go lubię i jest to zdecydowanie jeden z moich ulubionych :)



Dajcie znać, jaki efekt na rzęsach. Wy lubicie. Co sądzicie o tym tuszu?

Pozdrawiam
Martyna

                                       FACEBOOK | INSTAGRAM | BLOGLOVIN

13 komentarzy:

  1. całkiem fajnie się prezentuje, nie miałam nigdy tuszu z Miyo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niestety się nie sprawdził rewelacyjnie. Strasznie sklejał rzęsy i pomimo pięknego, głębokiego odcienia czerni, po kilku podejściach pożegnałam się z nim na dłuższy czas. Dopiero, gdy trochę wysechł, dostał kolejną szansę i zaliczył test bez problemu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny efekt daje na rzęsach :) Szkoda tylko, że ja nie przepadam za takimi szczoteczkami, chociaż... Powoli się z nimi zaczynam kolegować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie tą marke :) posiadam od miyo lakier i czarną kredke :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tusz daje bardzo ładny efekt i fajnie wydłuża - podobny do Volume Million Lashes So Couture, który jest ostatnio moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie daje bardzo subtelny efekt, a ja zdecydowanie wolę mocniejsze pogrubienie rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wygląda na rzęsach :)
    Chyba go wypróbuję :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym prosić Cię o pomoc jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta szczoteczka mnie bardzo przekonuje do kupna no i w ogóle efekt:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.