='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 6 sierpnia 2014

**Pierwsze urodziny mojego bloga ! **


Dzisiaj dość nietypowy post. Miałam właściwie go nie pisać, no ale Natalia mnie namówiła :) Tak więc jest. Dokładnie rok temu założyłam to internetowe miejsce w sieci. ( 06.08.2013r.) Zapytacie: ale dlaczego? Do tego również poniekąd namówiła mnie moja siostra. Początkowo nie miałam pojęcia, że ona założyła swój blog. Nie dawała mi o tym znać przez jakieś dwa miesiące. Dziwię się, że tego nie zauważyłam :P Później pojawiła się myśl, że założę bloga o tematyce biologicznej, związanej ze zdrowiem i urodą. A widzicie, jak to się skończyło. Sam blogspot nie był dla mnie czymś obcym, bo mało kto wie, że wraz z Natalią miałam kiedyś wspólnego bloga makijażowego, którego usunęłyśmy :P Teraz najbardziej lubuję się w tematyce makijażu, kosmetyków, paznokci, pielęgnacji. Zakładkę z modą chyba w ogóle usunę, bo jakoś mnie to już nie kręci. No cóż, ludzie się zmieniają.  Zapraszam więc na dalszą część notki !



Na początku bałam się, że nie będę wyrabiać z nauką do szkoły i blogiem na raz, potem jeszcze doszedł kurs prawa jazdy i czasu było naprawdę jak na lekarstwo. Jak więc to pogodziłam? To nie jest tak, że jak wrócę ze szkoły to zasiadam przed laptop i się produkuję. W czasie roku szkolnego w piątki pisałam z 3 posty na zapas, a w trakcie ferii bywało, że miałam 20 postów w zapasie. W tym wypadku blog mi nieczego nie utrudniał, a był fajną odskocznią od rzeczywistości. 
Dzięki temu, że założyłam blog trochę się zmieniłam. Pamiętam, że kiedyś opublikowanie jakiegokolwiek zdjęcia mnie w Internecie było czymś mocno przemyślanym, bo bardzo bałam się krytyki innych. Z czasem ta myśl zanikała i już przestałam się przejmować. Dzięki temu, że wiem, iż mam tutaj pewną grupę odbiorców, która mnie czyta, stałam się bardziej otwarta na ludzi i na życie. 
Co najbardziej lubię w blogowaniu? Cały ten system, wpadanie na inne blogi to jak odwiedzanie dobrych znajomych. Nie sądziłam wcześniej, że ludzie potrafią być aż tak przyjaźnie nastawieni. Naprawdę to lubię ! Z każdego komentarza pozostawionego na tym blogu bardzo się cieszę, bo widzę, że ktoś docenia to, co robię. Jest jeszcze jedna rzecz, którą uwielbiam robić godzinami - dosłowinie - włączam sobie muzykę i zabieram się do 'obrabiania' zdjęć. Kocham robić zdjęcia, a następnie trochę przy nich się pobawić. Tworzenie grafik i przerabianie zdjęć to coś wspaniałego!Ubolewam nad tym, że nie mam lustrzanki, ale mam nadzieję, że to się zmieni i zdjęcia będą lepszej jakości. Póki co mój 'canonek' jeszcze jakoś się sprawuje :)

Przejdźmy do liczb, czyli statystyki:
Ilość opublikowanych postów: 252;
Ilość obserwatorów GFC: 520;
Ilość osób lubiących mój Fanpage: 318;

Zauważyłam, że największą popularnością na moim blogu cieszą się mini poradniki, makijaże, zaś najmniejszą recenzje produktów z serii: pielęgnacja - i przyznam, że sama bym tak obstawiała :)

Poniżej zestawienie najpopularniejszych postów:

Cieszę się, że dzięki mojemu blogowi poznałam wielu nowych ludzi. Utwierdziły mnie w tym spotkania blogerek, w których brałam udział. Poznałam też wiele nowych marek kosmetyków, a dzięki współpracom  z różnymi sklepami i markami kosmetycznymi miałam okazję przetestować wiele wspaniałości. Wygrałam też kilka nagród w konkursach, również tych makijażowych, z czego również jestem zadowolona. 

Na blogu pojawiły się dwa rozdania, które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. W następnym roku też jakieś się pojawią, więc bądźcie czujni :)
Przede wszystkim chciałabym podziękować Wam za to, że jesteście ze mną i czytacie moje wypociny :) Sprawia mi to ogromną radość i cieszę się z tego !

A oto stronki, na których również często się pojawiam i zapraszam do obserwacji:
GOOGLE+: MartynaL
INSTAGRAM: martyna_lip
MAKEUPGEEK: MartynaL
BELLASHOOT: myombrelife
BEAUTYBOOK: MartynaL
BLOGLOVIN: myombrelife

Mam nadzieję, że dotrwałyście do końca tej notki i że zostaniecie ze mną przez kolejny rok. Mam wiele pomysłów, które chcę zrealizować i się z Wami podzielić !

Pozdrawiam
Martyna

P.S. Dajcie znać w komentarzach, jakiego typu posty najbardziej lubicie na tym blogu :)

Przygotowałam jeszcze mix różnych postów związanych z makijażem :




23 komentarze:

  1. A ja przegapiłam urodziny mojego bloga:<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej lubię makijażowe, bo sama nie umiem się malować ;) Serdecznie gratuluje pierwszej rocznicy ;) Ja swoją miałam w marcu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też najbardziej lubię robić takie posty ;)
      Dzięki :*

      Usuń
  3. Gratuluję wytrwałości ;] Mój blog obchodzi urodziny w sobotę właśnie mi o nich przypomniałaś ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oczwiście zdecydowanie najbardziej lubię notki o makijażach :) mój blog w czerwcu obchodził pierwsze uro ;) życzę Ci dalszej wytrwałości i kolejnych obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje 1 roczku i życzę wielu lat blogowania:))
    Uwielbiam oglądać Twoje dzieła makijażowe oraz foteczki ze siostrą :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pierwszych urodziny! :) Twoje makijaże są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę jak najwięcej takich rocznic. Zdolniacha z ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję i życzę dalszych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat! Ależ ten czas szybko leci!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat dalszego blogowania życze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! i życzę dalszych sukcesów i przede wszystkim pomysłów na posty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Pomysłów na posty mam akurat w zanadrzu na następny rok haha :P

      Usuń
  12. No to wielkie brawa za wytrwałość :) Podziwiam Cię, ja nie potrafię pisać notek na zapas, po jednej już jestem zmęczona i do tego mam ochotę zaraz ją opublikować! Jeśli o mnie chodzi, bardzo lubię posty pielęgnacyjne, ale również chętnie oglądam Twoje makijaże. Świetnie się bawisz kolorkami i jesteś odważna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ochotę opublikować notkę zaraz po napisaniu :) Dlatego czasami są dwie na dzień :)
      Dzięki !

      Usuń
  13. Strasznie spodobał post z makijażem inspirowanym gwiazdą - więcej takich kochana :] No i oczywiście życzę dalszego rozwijania w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.