='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 22 sierpnia 2014

** PIERRE RENE PUDER MATUJĄCY- COMPACT POWDER 03 TRANSPARENT**

Dzisiaj kilka słów o produkcie, który jest używany przeze mnie ciągle, a dziwię się, że dopiero teraz Wam o nim piszę. Jest to nie pierwsze moje opakowanie tego produktu. Mam cerę tłustą w kierunku mieszanej, więc znalezienie czegoś dobrego, matującego jest nie lada wyzwaniem. Ja posiadam najjaśniejszy kolor, jest to 03 puder transparenty. Dobrze dopasowuje się do mojej cery pod względem kolorystycznym, choć w zimie może być odrobinę za ciemny. Jeśli chcecie wiedzieć, jak się sprawuje, to czytajcie dalej !







Po pierwsze, puder ma piękny i delikatny zapach. Opakowanie jest bardzo solidne, czarne, matowe, wygląda profesjonalnie, nic dodać nic ująć. Takie opakowanie wystarcza na bardzo długi czas. Pojemność to aż 8g. W zestawie mamy oczywiście puszek i lusterko. Znajduje się pod samym pudrem. Bardzo fajna sprawa, jeśli chcecie puder do poprawek w ciągu dnia. Puder jako jeden z nielicznych świetnie matowi buzię, wygląda to zdrowo i naturalnie. Długo matowi buzię, nawet mój hardcorowy przypadek ! Polecam z czystym sumieniem !



Produkt ten kosztuje około 16 zł i znajdziecie go w sklepie internetowym Pierre Rene oraz w ich szafach z kosmetykami. Dajcie znać, czy go macie oraz co sądzicie ?

Pozdrawiam
Martyna

22 komentarze:

  1. Ja się go pozbyłam, bo niestety robił pomarańczowy efekt :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go nakładam pędzelkiem i w niezbyt dużej ilości, bo tyle wystarczy i wtedy prawie nie ma koloru ;)

      Usuń
  2. akurat z tym nie miałam styczności, ale myślę ze ogarnę go jak bede w jakiejś większej niż moja lokalna naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam, używam non stop, świetnie się u mnie sprawdza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :) Puder na prawdę super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! Bardzo mi się podoba to opakowanie :)

      Usuń
  5. Ja już mam swojego ulubieńca w tym temacie i to też z Pierre Rene :D Tylko mój to puder ryżowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kusi ten Twój ulubieniec, bo czytałam u Ciebie, że jest super ;)

      Usuń
  6. Sporo osób mówiło, że robi plamy dlatego nigdy się na niego nie skusiłam ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, to dziwne, ja nakładam go pędzelkiem i nigdy nie spotkałam się z tym, żeby zrobił plamy :]

      Usuń
  7. Ciekawa jestem jakby u mnie się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszę bardzow wiele pozytywnych komentarzy na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no no no chyba nad nim pomyślę :) bo ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.