='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 20 sierpnia 2014

** PIELĘGNACJA WŁOSÓW JASNYCH: PILOMAX SZAMPON GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCY WAX, MASKA REGENERUJĄCA WŁOSY HENNA WAX, MASKA ALOES WAX **

Dzisiaj przedstawiam Wam mój zestaw do pielęgnacji włosó marki Pilomax. Używam tych produktów cały czas i już prawie się skończyły. Mam włosy dość jasne, więc wybrałam produkty do tego typu włosów. Jeśli jesteście ciekawi, jak się sprawują, to czytajcie dalej ! 






Zawsze stosuję te produkty w takiej kolejności, że najpierw myję włosy raz szamponem, a potem nakładam maskę. Szampon ten jest na tyle mocny i tak porządnie je wymywa, że nie ma konieczności powtarzania tej czynności. Jest prawie bez zapachu, włosy są po nim dość poplątane i szorstkie, to wynik tego mocnego wymycia. Dzięki temu maska lepiej się wchłania i regeneruje włosy. 



Po szamponie czas na maskę. Nakładam ją palcami, albo grzebieniem, po czym delikatnie włosy rozczesuję.  Tak przygotowane włosy wędrują do turbana, który był w komplecie z grzebieniem. W nim każda maska daje lepsze rezultaty. Taki turban z maską trzymam sobie na głowie podczas reszty kąpieli, im dłużej tym lepiej. Pod wpływem ciepła, pary wodnej, jaka unosi się w czasie kąpieli, łuski włosa się otwierają i pobierają to, co dla nich najlepsze.


Jeśli chodzi o maski, to obie bardzo lubię i nie mam tutaj swojego ulubieńca. Obie tak samo fajnie nawilżają włosy i radzą sobie z ich ujarzmieniem. Mają delikatny zapach i są dość wydajne. Jeśli macie cienkie lekko zniszczone jasne włosy, to polecam taki właśnie zestaw !





Jestem ciekawa, czy macie też te produkty oraz co o nich sądzicie?

Pozdrawiam
Martyna

9 komentarzy:

  1. Ja zbieram się, żeby kupić od nich maskę ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są też zestawy dla ciemnych włosów ! ;)

      Usuń
  2. Nigdy nie próbowałam nic z tej firmy, ale wygląda bardzo obiecująco :D I do tego ten turban, zbieram się już od miesięcy żeby sobie kupić nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten turban bardzo mi się przydaje, nie przepuszcza ciepła na zewnątrz, więc świetnie regeneruje włosy!

      Usuń
  3. A gdzie kupujesz ich produkty? Bo mam ochotę na ta maskę z aloesem a w aptekach czasem widziałam tylko wersje dla włosów jasnych lub ciemnych..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zestaw otrzymałam na spotkaniu blogerek, więc nie wiem gdzie go kupić :/ Może spróbuj online ?

      Usuń
  4. Mi najbardziej przypadła maska z Aloesem. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.