='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 8 sierpnia 2014

** PĘDZEL TAPERED BRUSH OD BORN PRETTY STORE **

Dzisiaj recenzja pędzla, który przyszedł do mnie ze strony Born Pretty Store. Wybrałam właśnie ten model, bo pomyślałam, że będzie fajny do konturowania twarzy. Niestety pędzel ma całkowicie inny gatunek, niż się spodziewałam. Sądziłam, że będzie puszysty i miękki - idealny do rozcierania bronzera. Okazało się, że włoski są i miękkie, ale jest i ich tak dużo, tak gęsto, że finalnie pędzel jest twardy i zbity. Co z nim zrobiłam? Używałam do rozprowadzania korektora/podkładu, bo nie wyobrażam sobie nakładać nim różu. Jak na taki pędzel, to jest dość ciężki i solidny, włoski nie wypadają. Rączka również dobrze się trzyma. Nie jestem jednak z niego zadowolona, bo podkład i tak wolę nakładać flat topem, gdyż ten pozostawia małe smugi. Na stronce pędzle prezentują się ładnie i wyglądają na mięciutkie, tak jednak nie jest. Nie kupiłabym go drugi raz. Jeśli chcecie pooglądać inne z tej serii, to TUTAJ jest aukcja. Zapraszam do oglądania zdjęć ;)









Jeśli chcecie zrobić zakupy w tym sklepie, to poniżej macie rabat :)


Pozdrawiam
Martyna
                                              FACEBOOK | INSTAGRAM | BLOGLOVIN

11 komentarzy:

  1. Szkoda, że się dobrze nie spisuje, bo zapowiadał się ciekawie. Tez bym go w takim razie używała do korektora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajnie się ten pędzel prezentuje, do korektora, czy nawet podkładu bardzo fajny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że jest taki zbity, bo do konturowania mógłby być naprawdę fajny

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak go zobaczyłam, to od razu pomyślałam, ze do korektora. Ale w sumie duży jak na korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzel ładny.... choć faktycznie do podkładu może być ciut niewygodny :) Szkoda go :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prezentuje się bardzo fajnie, ale szkoda, że się nie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  7. Też skusiłam się ostatnio na pędzle od nich i też niestety nie do końca są takie jak myślałam , że będą .

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wszystko złoto co się świeci jak to mówią ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A już myślałam, że będzie hitem ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. rzeczywiście trochę przypomina Hakuro, ale musi się różnić włosiem niestety:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam flat topika od BPS i jestem bardzo zadowolona! :) cieszę, się że na niego padł mój wybór!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.