='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 15 sierpnia 2014

** Nie umiesz namalować kreski? Doklej ją ! **

Tytuł dzisiejszego posta jest dość żartobliwy, bo post dotyczy doklejanego eyelinera marki essence. W jednym opakowaniu mamy dwie wersje- na dzień i z cekinami na wieczór. Nie potrzeba żadnego kleju, bo wszystko się dobrze trzyma. Czy jednak taki wynalazek może nam dobrze zastąpić zwykły eyeliner? Moim zdaniem nie i jest to po prostu nowy zabawny wynalazek firmy. Jedynie do zdjęć się nadaje, bo normalnie w nim chodzić się nie da, gdyż na powiece czuć ciążący paseczek. Kreska ma dość śmieszny kształt i sama takiego nigdy nie robię. Można ją oczywiście przyciąć oraz użyć ponownie tylko na kleju do rzęs. Zapraszam do oglądania zdjęć, jak takie coś się prezentuje na oku ;)






Napiszcie w komentarzach, co sądzicie o takim wynalazku ! ;)

Pozdrawiam
Martyna


                                                    FACEBOOK | INSTAGRAM | BLOGLOVIN

33 komentarze:

  1. ładna szczerze powiedziawszy, ale jej ogonek nie jest zbyt efektowny jak dla mnie ;)
    ja lubię bardziej wyciągnięte i ostre ogonki, aczkolwiek dla mniej odważnych dziewczyn, taka propozycja będzie chyba odpowiednia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda całkiem nieźle :) słyszałam już o przyklejanych kreskach u red lipstick monster, ale Twoja wygląda jakoś lepiej, tamte były dziwne :D chociaż fakt faktem kształt powinni trochę inaczej opracować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zobaczyć ten filmik, bo nie widziałam ;) Te kreski dostałam na spotkaniu blogerek i musiałam wypróbować :)

      Usuń
  3. Pomysł ciekawy, ale sam kształ jest, że tak powiem... komiczny. No i szkoda, ze ją ciągle czuć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł super, ale wolałabym na pewno inny kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czego to ludzie nie wymyślą. Cienie doklejane też widziałam. Nawet jak wyglądałoby to naturalnie, to chyba przeszkadzałoby mi na oku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zdziwiłam, jak zobaczyłam opakowanie ;)
      Widziałam też te cienie, moim zdaniem takie rzeczy w ogóle nie się praktyczne :P

      Usuń
  6. Pomysłowe :)
    Nie mogę się napatrzeć na Twoje zdjęcia, piękne są a i doklejana kreska nieźle się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt :) Kreska jest ładna choć dosyć niestandardowo zakończona :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie wygląda świetnie! Wynalazek w sam raz dla mnie :D Szkoda, tylko, że ciąży na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci że na zdjęciach to wygląda bardzo ładnie. Może ogonek mógłby być bardziej zaostrzony ale i tak mi się podoba. Aczkolwiek też uważam, że to dziwny wynalazek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wygląda to źle, ale przeszkadza na oku :)

      Usuń
  10. Hmmm chyba pozostanę przy klasycznym wykonywaniu kresek eyelinerem xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na szczęście radzę sobie z rysowaniem kreski, ale początki były ciężkie: ))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wpadłabym na to że to przyklejona kreska. Wygląda bardzo ładnie. Ale każdy ma inny kształt oka i potrzebuje innej kreski, nierealne jest zrobienie uniwersalnej kreski dla każdego oka. Asortyment tych kresek musiałby być naprawdę ogromny, zby każdy mógł dobrac coś odpowieniego dla swojego kształtu oka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, na zdjęciach wygląda na normalną i z bliska też, ale to uczucie jest dziwne :/
      Masz rację, każdy ma inne oko !

      Usuń
  13. rzeczywiście dziwny kształt tej kreski, a co tam kreska, co za perfekcyjne czerwone usta!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie przesadzaj :P To tylko błyszczyk z essence :)

      Usuń
  14. Od kiedy po raz pierwszy widziałam takie kreski to mnie one jakoś tak śmieszą ;) Pamiętam, ze AzjatyckiCukier nagrywała filmik o takich kreskach i ona akurat była zachwycona. A mi szkoda pieniędzy na takie ,,gadżety" tym bardziej, ze kocham malować kreski i uważam, że robię je bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zobaczyć ten filmik, ja się pierwszy raz z takim czymś spotkałam :) Ona ma też inne oczy, a na moich opadających powiekach to po prostu ciąży :P

      Usuń
  15. dziwny kształt rzeczywiscie ale na Twoim oczku i tak ładnie wyglada;)

    OdpowiedzUsuń
  16. zakończenie mi się w niej nie podoba i wygląda właśnie na sztuczna pomimo tego że jest ładna to faktycznie raczej samemu sb zrobić bo mnie by ona denerwowała jakbym ją czuła :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Heheh..rozśmieszyły mnie już te kreski jak dostałaś je na spotkaniu blogerskim. Hehe...na zdjęciach wyglądają spoko, ale w realu chyba bym z nimi nie wytrzymała na oczach :D Fajne grafiki:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.