='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 14 sierpnia 2014

** MAX FACTOR WHITE SHADOW POTS CIENIE DO POWIEK 45 SAPPHIRE RAGE , 50 UNTAMED GREEN **

Niedawno pokazałam Wam taki niecodzienny makijaż graficzny, w którym użyłam cieni, o których dzisiaj będzie mowa. Są to dwa kolory marki Max Factor, z którą dotychczas nie miałam praktycznie styczności. Jeden taki cień ma 2g i kosztuje 30zł. Cena nie jest więc niska, ale czy jakość będzie dobra? Jeśli chcecie wiedzieć, jak się sprawdzają, to czytajcie dalej !







Opakowanie jest dość solidnie wykonane i poręczne. Ja mam dość intensywne kolory. Dostępne są też te bardziej delikatne odcienie, które będą świetne na dzień. Cienie mają w sobie delikatne drobinki, które trochę połyskują na oku. Nakładam je palcami, bo tylko wtedy przyzwoicie wyglądają. Byłam trochę zaskoczona, bo podczas nakładania na powiekę się osypują i trzeba z nimi uważać. Na oku trzymają się cały dzień. Jeśli chodzi o pigmetnację, to nie jest z nią tak kolorowo. Moim zdaniem słabiutko, co widać na swatchach. Nie wiem sama, czy się opłaca, bo widziałam lepsze cienie w niższych cieniach. 



Tak więc, szału nie ma. Jestem ciekawa, czy Wy macie któryś z tych cieni? Co sądzicie?

Pozdrawiam
Martyna

12 komentarzy:

  1. Rzeczywiście pigmentacja, nawet na dłoni, pozostawia wiele do życzenia. Ale cienie tej firmy chyba już tak mają. Ja mam z innej serii i jest podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne, ten niebieski najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawiam sie ktory ladniejszy i ciezko wyvbrac... ale jednak blekit u mnie zwycieza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kolorki szczególnie ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki śliczne, ale kurczę, trochę kiepska ta pigmentacja, jak na cienie takiej ceny.. Ja mam małe zaufanie do cieni, wolę kupować te sprawdzone, najbardziej lubię Sleek i Glazel - tych mam najwięcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pigmentacja średnia, ale ta limonka i tak mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. a szkoda bo ta kolorystyka jest nieziemska !

    OdpowiedzUsuń
  8. w opakowaniu wyglądają fajnie, na ręce już niestety słabo... a szkoda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.