='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 2 sierpnia 2014

** MAKIJAŻ WYKONANY PALETĄ THE BALM NUDE TUDE **

Jest sobota, więc czas na makijaż. Większość osób, gdy wychodzi z domu nie maluje się w specjalnie kolorowe barwy. Wolimy stawiać na klasykę i cienie bardziej stonowane. Ta propozycja makijażu na wieczorne wyjście nie jest typowo delikatna, bo znajdziemy i kreskę i ciemniejsze kolory. To mój pierwszy makijaż wykonany paletą The Balm Nude 'tude, którą niedawno wygrałam w konkursie Beautybook :)
Powiem Wam, że po pierwszym użyciu jestem w niej zakochana, ta jakość jest nie do przebicia. Postanowiłam użyć większej ilości odcieni, bo musiałam je wypróbować. W moim przypadku, oczy nie pozwalają mi na szaleństwo z kreską, więc jest krótsza. Mam nadzieję, że komuś ta propozycja się przyda. Myślę, że ten makijaż będzie pasował większości z Wam :) Moim zdaniem to świetna opcja na wesele/ ślub. Zapraszam do oglądania zdjęć !



















Pewnie powiecie, że za dużo zdjęć, ale jeśli jakość ich jest lepsza, to po prosu muszę wstawić :P A za pomoc i zrobienie tych zdjęć dziękuję mojej  siostrze Natalii z bloga natalia-lily.blogspot.com.
A oto produkty, których użyłam:
Twarz:
Podkład Pierre Rene Skin Balance 21 i 20
Puder Manhattan sypki
Bronzer MIYO
Rozświetlacz Bell
Brwi:
Paleta do brwi Pierre Rene
Oczy:
The Balm NUDE 'tude
eyeliner essence
tusz Paese adore lashes
Usta:
błyszczyk essence stay with me

I to już wszystko. Mam nadzieję, że ta propozycja makijażu przypadnie Wam do gustu. Jest to coś odmiennego, bo ostatnio większość moich makijażu pokazywanych tutaj, była kolorowa. Dajcie znać, czy chcecie więcej postów wykonanych tą paletą, bądź więcej takich bardziej 'neutralnych' :)

Za niedługo pojawi się również recenzja tego cacka, więc bądźcie na bieżąco !
Miłego wieczoru
Martyna


40 komentarzy:

  1. Swietne zdjecia zrobila Ci siostra. Bardzo ladnie to wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, jak Ty pięknie wyglądasz na tych zdjęciach! Super, że udało Ci się wygrać paletkę i możesz tworzyć jeszcze więcej swoich cudnych makijaży ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, bardzo dziękuję za miłe słowa ! :) Z paletki ucieszyłam się jak dziecko :P

      Usuń
  3. Cudowne wykonanie i dobranie barw! :) zmieniłaś tło, prawda? O niebo lepiej! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tło wykombinowałam razem z Natalią, całkiem mi się takie podoba :)

      Usuń
  4. Wow cudowny makijaż :0 ja chcę więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! :) W takim razie będę i kolejne :)

      Usuń
  5. Pięknie wyglądasz i makijaż podoba mi się bardzo. Na pierwszym zdjęciu rzuciło mi się w oczy że.. kolor Twoich włosów jest niemal tak złoty jak ten cień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, dzięki ! :) hehe, no faktycznie :)

      Usuń
  6. Prześliczny! Mam nadzieję, że mnie nikt nie zlinczuje, a Ty nie przestaniesz lubić^^, ale o wiele ładniejszy i bardziej pasujący do Ciebie niż Twoje szalone wariacje z kolorami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nikt Cię nie zlinczuje :) Ja w tych moich kolorowych szaleństwach z domu nie wychodzę :P One są tylko dla zabawy !

      Usuń
  7. łaaał, to złoto jest przepiękne!
    + nie żeby coś, ale wydaje mi się że schudłaś.. bo tak inaczej, lepiej wyglądasz :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, moja waga wydaje mi się, że stoi w miejscu, choć ciągle nad tym pracuję :)
      ale to może zasługa tego, że zdjęcia robił mi ktoś, a nie ja sama :)

      Usuń
  8. Piękny makijaż, chciałam napisać "dobrze Ci w tych rozjaśnionych włosach " bo pomyliłam Cię z siostrą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !
      Rozumiem, bo dużo osób mówi, że jesteśmy podobne :)

      Usuń
  9. Pasuje ci taki makijaż ;) tez myśle ze na wesele byłby w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta paleta może wiele zdziałać, nawet nie sądziłam, że będzie taka fajna :)
      Dzięki !!

      Usuń
  10. Ależ Ci zazdroszczę tej paletki! Makijaż wyszedł Ci rewelacyjnie, ślicznie wyglądasz w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory :o) makijaż idealny na letni wieczór :o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brwi tak równiutko, wszytsko idealnie.www.senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wow przepiękne to zrobiłaś ja mam podobny problem co Ty opadające zbytnio powieki że też nie mogę sb pozwolić na szaleństwo kreskami :) cieni to wcale u mnie nie widać dopiero jak zamkne oko :) cudooo i zdjęcia Natalia zrobiła fantastyczne zdolne jesteście obie dziołszki :) po mojemu dziewuszki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki nasz los :( No trudno :) Natalia ma rękę do zdjęć :) hehe, dzięki !

      Usuń
  14. Przepiękny ! ;)
    Idealny kolor włosów, zdradz mi proszę jakiej farby używasz ;)

    Zapraszam do mnie na nowy post!:)

    www.beautyandcare4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Rozjaśniałam dwa razy włosy, coś jak ombre :) Sama w domu, używałam rozjaśniacza 4-6 tonów od Palette :)

      Usuń
  15. oh nice, the makeup is so well done :-) the shades work really well together and fits to you. I also kind of like that the background of the pictures is black

    xxx Tamina

    Giveaway on my blog | Win a 100 € voucher!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak Ci pięknie w złocie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale mam piękną kuzynkę! Mega Ci w tym makijażu <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.