='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 9 sierpnia 2014

** MAKIJAŻ: UNTAMED GREEN & SAPPHIRE RAGE **

Ostatnio w moje ręce wpadły nowe produkty, czyli cienie Max Factor i eyeliner Miyo, postanowiłam od razu je wykorzystać i przetestować. W wyniku moich zabaw powstał taki dość artystyczny makijaż.
Makijaż nie był skomplikowany, na ustach również mam te cienie. Jako bazy pod nie użyłam bardzo jasnego korektora. Zapraszam do oglądania zdjęć !










Twarz:
Pierre Rene Skin Balance 20 i 21
Puder prasowany Pierre Rene 03
Bronzer Earthnicity
Róż Earthnicity
Oczy:
Max Factor UNTAMED GREEN & SAPPHIRE RAGE
Eyeliner Miyo
tusz Wibo
Brwi:
Jasny cień z palety do brwi Pierre Rene
Usta:
Max Factor UNTAMED GREEN & SAPPHIRE RAGE
Eyeliner Miyo

I to już wszystko :)

Pozdrawiam
Martyna

23 komentarze:

  1. Świetnie jak zawsze, a usta rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój makijaż przyciąga uwagę, ciekawy jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnaś dostać angaż do malowania modelek do artystycznych sesji zdjęciowych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Usta są świetne.... i kreski na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, super! tak jaszczurzo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie będę oryginalna, ale mi też najbardziej podobają się usta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety tym razem wg mnie makijaż szału nie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kreatywnie, ale niebieski niestety coś trochę lipny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, masz rację.. myślałam, że te cienie będą fajne, a tu pigmentacja trochę lipna :P

      Usuń
  9. Świetny makijaż :) Zarówno usta jak i oczy ekstra wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne usta. ;] I te cudne kolory!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.