='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 24 sierpnia 2014

** MAKIJAŻ: NIESTANDARDOWO **

Kto mnie zna, ten wie, że lubię czasami poszaleć z makijażem. Tutaj to już można nazwać charakteryzacją, bo przeszłam na większy obszar twarzy. Dzisiejsze szaleństwo powstało z nudów i mojego niewyżycia artystycznego. W wakacje rzadko się maluję i jeśli muszę, to robię to albo na blog, albo delikatnie na wyjście. Tęskniłam za kolorami, więc musiałam coś zdziałać. Powstał taki makijaż, który może komuś przyda się na sesję. Zapraszam do oglądania zdjęć !














Twarz:
Podkład Skin Balance Pierre Rene nr 20
Puder Manhattan sypki
Brązowy i czarny cień z paletki Sleek Oh So Special
Rozświetlacz Bell
Brwi:
Korektor Catrice jako baza
Sypkie cienie
Oczy:
Eyeliner essence
Sypkie cienie abckobiety
Tusz Maybelline
Usta:
Sypkie cienie abckobiety
Eyeliner essence
Błyszczyk Fusion Beauty

I to wszystko, dajcie znać, co sądzicie ;) 

Pozdrawiam
Martyna

18 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.