='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 5 sierpnia 2014

** MAKIJAŻ INSPIROWANY: RIHANNA DLA MAGAZYNU HARPER"S BAZAAR **

Dzisiaj mam dla Wam post z niecodziennym makijażem. Jest on inspirowany makijażem pięknej Rihanny z sesji zdjęciowej dla magazyny BAZAAR. Jest to taka propozycja typowo sesyjna i raczej nie wychodziłabym tak z domu. Zero roztarcia bardzo grubej kreski na górze czyni ten makijaż ostrym i bardziej geometrycznym. Mi się osobiście ta sesja bardzo spodobała, więc postanowiłam wykonać moją wersję. Dodałam jeszcze cień na dolnej powiece i ogólnie troszkę pozmieniałam. Zapraszam do oglądania zdjęć !














Użyłam:
Twarz:
Pierre Rene Skin Balance 20 i 21
Puder prasowany Pierre Rene 03
Bronzer MIYO
Rozświetlacz Bell
Oczy:
Kajal Pierre Rene
Czarny cień z palety The Balm NUDE 'tude
Srebrny i bordowy cień z palety Sleek Oh So Special
Brwi:
Brązowy cień z paletki Sleek Oh So Special 
Duraline Inglot
Usta:
Essence matowy błyszczyk

I to już wszystko. Myślę, że taki post trochę urozmaici tematykę ostatnich wpisów ;) Wybaczcie jakość zdjeć, ale mój aparat robił co mógł :P  Dajcie znać w komentarzach, co sądzicie i czy chcecie żebym robiła więcej makijaży inspirowanych? Jeśli tak to kim?

Pozdrawiam
Martyna

38 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. haha, dziewczyny - bez przesady ! ;P :)

      Usuń
    2. No ba! Ja też się z nimi zgadzam :D Polski odpowiednik Rihanny mamy już u siebie :D

      Usuń
  2. Przyznam szczerze - zatkało mnie ! Niesamowite zdjęcia i piękny makijaż ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ! Bardzo dziękuję :) !

      Usuń
  3. WOW cudownie,pięknie ♥ ....mnie również zatkało:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarujesz makijażem i tą grafiką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz całkiem inną urodę niż Rihanna, ale ten makijaż wyszedł Ci mega! Umiesz patrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Rihanne!
    Podziwiam to, jak mocno zainspirowałaś się tym makijażem. Idealnie go odtworzyłaś, nawet kształt ust niemalże idealntyczny :) Pięknie, pięknie, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rihanna jest śliczna ! ;)
      Starałam się usta jak najbardziej podobne zrobić, choć nie mam takich ładnych i kształtnych jak ona :)
      Dziękuję !

      Usuń
  7. genialny makijaż i foty mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ cudo :D nie mogę się napatrzeć *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. mistrzostwo Kochana! powinnaś być makijażystką na takich sesjach jak ta Rihanny :* Tylko mała uwaga- ten magazyn to Harper's Baazar ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze muszę wiele się nauczyć :) Dzięki za uwagę, już poprawiłam :)

      Usuń
    2. Myślę, że jesteś już bliżej niż dalej osiągnięcia sukcesu ;) Widać,że to Twoja pasja i wkładasz w robienie tych makijaży mnóstwo serca. Podziwiam! :)

      Usuń
  10. swietne :) i jakie efekty na zdjeciach :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lubię się bawić zdjęciami ;)

      Usuń
  11. Świetnie Ci wyszła ta makijażowa sesja!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna inspiracja, sesja faktycznie zwala z nóg. Twoja interpretacja też mi się podoba, nawet usta masz wyrysowane nieco na kształt Riri :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! ;) Starałam się te usta podobne zrobić :)

      Usuń
  13. Świetna inspiracja, bardzo fajnie podoba mi się nawet bardziej Twój makijaż ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. ale Ty jesteś utalentowana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega! Mnie się podoba bardziej niż oryginał :)! Świetne zdjęcia i klimat, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś piękna!! I wspaniały makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.