='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 12 sierpnia 2014

** MAKIJAŻ INSPIROWANY: KHLOE KARDASHIAN OSCARS 2014 **

Zauważyłam, że polubiłyście posty z makijażami inspirowanymi gwiazdami. Idąc tym tropem postanowiłam stworzyć makijaż inspirowany Khloe Kardashian. Podczas gali Oscarów tego roku, miała na sobie piękną czerwoną suknię, którą podkreśliła idealnie tym świetlistym i eleganckim makijażem. Główny akcent stanowią ciemne usta, zaś oczy są w delikatnych kolorach. Sztuczne rzęsy w tym makijażu genialnie otwierają oko i sprawiają, że makijaż jest wytworny i z pazurem. Bardzo mi się spodobał ten look i postanowiłam stworzyć podobny makijaż na sobie. Zapraszam do oglądania zdjęć :)

















Twarz:
Skin Balance 21 Pierre Rene
Puder Velvet HD Earthnicity
Bronzer Miyo
Rozświetlacz Bell
Róż Paese
Brwi:
Pierre Rene Eyebrow Set
Oczy:
The Balm NUDE'tude
Lancome kredka czarna
Tusz do rzęs Miyo
Sztuczne rzęsy Born Pretty Store
Usta:
Bourjois pomadka bordowa

W komentarzach dajcie znać, co sądzicie o tym makijażu :)

Pozdrawiam
Martyna

21 komentarzy:

  1. świetny makijaż i jakie podobieństwo do Khloe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie zauważyłam, żebym była do niej podobna :P hehe

      Usuń
  2. Efekt końcowy Super i jakie podobieństwo

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście duże podobieństwo, makijaż niemal identyczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, świetny jest! I pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo się cieszę :)

      Usuń
  5. Makijaż wyszedł bardzo ładny ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Również dostrzegam podobieństwo do Khloe, Ty jesteś bardziej naturalna :) Makijaż i oczy boskie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie Ci pasuje taki odcień pomadki, ja mam podobną bordową, ale uważam ją za niewypał, w ogóle do mnie nie pasuje :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow piękny i rzeczywiście troszkę ją przypominasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem czy to podobieństwo prawdziwe czy ze względu na makijaż, który odtworzyłaś mistrzowsko :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.