='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

niedziela, 17 sierpnia 2014

** MAKIJAŻ INSPIROWANY: BEYONCE 1 + 1 **

Ostatnio bardzo spodobało mi się tworzenie makijaży inspirowanych sławnymi ludźmi. Tym razem padło na piękną Beyonce, a konkretnie jej look z singla 1 + 1. Nie odwzorowałam go identycznie, bo dla mojego kształtu oka nieco go urozmaiciłam i wydłużyłam cień na górze. Ale ogólny zarys ma być taki sam. Mam nadzieję, że nie nudzicie się oglądając takie posty, bo mi sprawia wiele radości ich tworzenie. Chciałam, żeby makijaż sprawiał wrażenie 'mokrego', oleistego. Mocne oko i delikatne usta, gdyby wyeliminować tą świetlistość, makijaż na imprezę gotowy ;) Zapraszam do oglądania zdjęć !

















Twarz:
Podkład Pierre Rene Skin Balance 21
Bronzer Earthnicity
Rozświetlacz Bell
Olejek
Pyłek My Secret
Oczy:
Cienie Vipera i The Balm
Tusz Wibo
Brwi:
Inglot
Usta:
Błyszczyk Stay with me Essence

I to już wszystko, jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam na mój facebook i inne ;)
W komentarzach dajcie znać, co sądzicie?

Pozdrawiam
Martyna

                                               FACEBOOK | INSTAGRAM | BLOGLOVIN

30 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba ta seria i ten look, czekam na więcej!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ! Dzięki ;)
      W takim razie będzie więcej :)

      Usuń
  2. świetna inspiracja i wykonanie :) zdjęcia super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) A zdjęciami lubię się trochę pobawić, hehe ;)

      Usuń
  3. Świetny pomysł i jeszcze lepszy efekt. Ciekawie wygląda ten mokry look, ale olejek? jestem zaskoczona, że makijaż się nie rozpuścił jak przy demakijażu ;) bardzo mi się też podobają złote akcenty na twarzy i ogólnie same zdjęcia ;) świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naturalny olejek z pestek śliwek ;) Sama się zdziwiłam, że podkład wytrzymał :P Mogłabym tak chodzić cały dzień :P
      Fajnie, że Ci się spodobał ten makijaż i zdjęcia ! Dzięki ;)

      Usuń
  4. No kolejna genialna odsłona makijażu gwiazdy :D Więcej więcej chcemy więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. czemu tak błyszczysz?Nie wyglądo to fajnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm.. Bo to makijaż inspirowany? I jak widać, Beyonce też się 'błyszczy'..

      Usuń
    2. Chyba nie rozumiesz, że to makijaż inspirowany Beyonce ;/

      Usuń
  6. Fajnie, że nie robisz tego tak mega idealnie tylko dajesz też coś od siebie i widać, że jest w tym też Twój pomysł ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! strasznie mi się podoba. Jesteś niesamowicie zdolna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię taki mokry look, szczególnie przy sesjach nad wodą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja tego makijażu :D W realu wyglądał również nieziemsko:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie! Podoba mi się to wykorzystanie olejku: )) a i rozswietlacz z bell mnie ciekawi: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Mam na blogu post o tym rozświetlaczu, jeśli jesteś zainteresowana ;)

      Usuń
  11. te posty są najlepsze :D masz do tego talent :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz jakieś specjalne propozycje? :)

      Usuń
  12. dobra robota!

    ________________
    ps. a u mnie? to co każdy lubi! jak wyglądać dobrze "za gorsze"

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba tylko mi się ten makijaż nie podoba, wygląda jakbyś się spociła będąc np na plaży lub biegając.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już pisałam, to inspiracja i Beyonce też ma taką skórę tutaj, o to mi chodziło :/

      Usuń
  14. Wow, jestem pod wrażeniem! Masz talent :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.