='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 21 sierpnia 2014

** MAKIJAŻ: CZARNA KRESKA I MATOWE USTA **

Dzisiaj mam dla Was propozycję makijażu, który jest z pozoru łatwy. Jednak z kreską trzeba się trochę namęczyć. W moim przypadku i tak pojechałam z eyelinerem dość odważnie, gdyż mam opadające powieki i efekt nie zawsze jest do zaakceptowania. Byłam po prostu ciekawa, jak będę wyglądać w takim makijażu. Jest trochę inaczej niż zawsze, bo nie tuszowałam dolnych rzęs. I co ciekawe, postanowiłam wyprostować moje włosy, które już z natury są bardzo proste. Na ustach mam różową matową pomadkę, którą bardzo lubię. Zapraszam do oglądania zdjęć !










Twarz:
Pierre Rene Skin Balance 21 i 20
Puder sypki Manhattan
Bronzer Bell
Róż Paese
Rozświetlacz Bell
Brwi:
Cieni do brwi Inglot
Oczy: 
Baza pod cienie Ingrid
Beżowy sypki pigment
Biel z The Balm Nude Tude
Biała kredka essence
Tusz Paese
Eyeliner essence
Usta:
Rimmel pomadka z serii Kate 102

Myślę, że taki post dla odmiany nie zaszkodzi. Wypróbujcie kiedyś ten trik, żeby nie malować dolnych rzęs, bo inaczej i ciekawie to wygląda. Dajcie znać w komentarzach, czy lubicie takie proste makijaże?

Pozdrawiam
Martyna

20 komentarzy:

  1. Makijaż i włosy świetnie do siebie pasują. Niby tylko kreska i proste włosy, a jednak całość ładnie się prezentuje i ma to coś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Często tak robię, że nie maluję dolnych rzęs, wtedy oko się unosi i lepiej wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio coraz częściej tak robię ;) Bo całkiem ładnie to wygląda !

      Usuń
  3. Aj krecha normalnie bombowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kreski! Taki niby prosty makijaż, a taki ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kreska, ale stanowczo wolę Cię bez niej ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Na co dzień ją zawsze zmniejszam ;P :)

      Usuń
  6. Kreska wyszła ci idealnie ! :) Ogółem cały makijaż ślicznie wykonany ;]
    http://100-dni-do-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam problem z kreską muszę poćwiczyć

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo opadającej powieki świetnie wyglądasz w tym makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasyczni i bardzo ładnie,fajnie przedłużona kreska w wewnętrznym kąciku-muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podobasz mi się w takiej kresce dla odmiany :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.