='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 7 sierpnia 2014

** KAMELEON OD ALLEPAZNOKCIE: LAKIER DO PAZNOKCI - FLIP - FLOP 4 - OPALIZUJĄCY NA ŻÓŁTO **

Dzisiaj przedstawiam Wam dość nietypowy lakier. Jest to FLIP FLOP, który daje efekt kameleona na paznokciu. Pod różnym kątem światła wygląda inaczej i dzięki temu efekt jest bogaty w wiele ciekawych barw. Taki lakier na pewno się nie znudzi, bo w różnym świetle różnie wygląda. Osobiście bardzo spodobał mi się ten kolor i mam ochotę na więcej. Dostępnych jest wiele kolorów, każdy za 19,90 zł. Kupicie je na allepaznokcie.pl. TUTAJ. Mam ten lakier już pięć dni na paznokciach i nawet po umyciu okien nic się z nim nie stało, więc ma za to ogromny plus. Kolor jest ciekawy, więc w wakacje można poszaleć ! Zapraszam do oglądania zdjęć :)










Jestem ciekawa, co sądzicie o tym lakierze? Może macie jakieś podobne z tej firmy?

Pozdrawiam
Martyna

17 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo fajnie. Mam też lakier z tej serii ale w innych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma odcień 02 i bardzo go lubię, ale ten... Wygląda zaskakująco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się rozejrzeć za innymi z tej serii :)!

      Usuń
  3. Choć nie przepadam za metalicznym wykończeniem, to podoba mi sie sposób, w jaki się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ten jest taki ciekawy :)

      Usuń
  4. cudowne zdjęcia, ten lakier jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny lakier, szczególnie na lato! Muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda na paznokciach, mam inny kolor z tej serii ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor! Kocham lakiery z taki efektem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest piękny - uwielbiam go!! I prawie się zgrałyśmy w czasie z jego recenzją :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor niespotykany, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.