='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 28 sierpnia 2014

** IDEALNA NA DZIEŃ, PALETA 15 MATOWYCH CIENI DANNI Z ROSE WHOLE SALE **

Bardzo się cieszę, że mogę się z Wami podzielić moją nową perełką i odkryciem kosmetycznym. Jest to paleta cieni, którą ostatnio używam non stop w makijażu dziennym. Kolorystyka jest idealna na co dzień, pięknie pasuje do większości kolorów oczu. A co najlepsze, mam dla niej więcej zastosowań. Uwielbiam takie uniwersalne produkty, więc musiałam się z Wami podzielić moją opinią o tym produkcie. Zapraszam do dalszego czytania!











Kiedy dostrzegłam tę niedrogą paletkę na stronie rosewholesale.com, wiedziałam że muszą ją wypróbować. Kosztuje zaledwie 8$, więc czemu nie? Pierwszą jej główną zaletą jest dość duże lusterko, które świetnie sprawdza się w podróży oraz gdy chcemy wykonywać na bieżąco jakieś poprawki. Do paletki dołączony jest także aplikator, ale dla mnie jest zbędny, wolą używać pędzli. Minusem było jedynie to, że podczas wysyłki jeden cień się pokruszył i musiałam go zreperować alkoholem. Jak na pierwszy raz wyszło nawet nieźle. Zniszczeniu uległ beżowy cień, znajdujący się nad czarnym. Można na nim dostrzec ślady mojego ratowania. 

W palecie mamy całą gamę wielu odcieni brązów, rudości, czerni i bieli. W odcieniach chłodnych i zimnych. Jeśli chodzi o pigmentację, to owszem, bywają i czarne owce, ale zdecydowana większość cieni jest bardzo dobrej jakości. Trzymają się bez problemu cały dzień, nie kruszą się. Konsystencją są bardziej jedwabiste niż cienie Sleeka, bardziej mi przypominają cienie The Balm. Oczywiście nie są aż takie świetne, ale mam nadzieję, że dobrze Wam zobrazowałam je, porównując do cieni tej firmy. Dzięki temu gładko suną po powiece. Kolorystyka jest świetna na dzień, ale również na wieczór, gdyż mamy w niej kilka wspaniałych brązów. 

Kolejnym plusem jest to, że cztery cienie z tej paletki świetnie spisują się  na brwiach ! Kolorki są chłodne i będą idealne dla blondynek. To mi się w tej paletce bardzo podoba, że wykonując na szybko makijaż - i brwi i oczy zrobimy tą samą paletką. Raz dwa! Poza tym, paletka jest bardzo solidna. Czasami mam problemy z jej otwarciem, bo tak dobrze się trzyma. Wielką zaletą jest to, że wszystkie kolory tej palety są matowe. Dzięki temu makijaż wygląda bardzo naturalnie i nie tandetnie. Polecam !





Paleta dostępna TUTAJ
Dajcie znać, czy lubicie takie kolory na dzień oraz czy pasuje Wam takie matowe wykończenie. Lubicie takie wielozadaniowe produkty?

Pozdrawiam
Martyna

12 komentarzy:

  1. Piękne kolory :) chciałabym ją mieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bardzo lubie takie kolorki :) cena niezla ale poki co mam juz dosc paletek :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Switna! Uzywam takich odcieni na codzien!
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie lubiałam nudziaków, aż do czasu gdy bliżej zapoznałam się ze szminką wygraną w pewnym konkursie. Po pewnym czasie zakupiłam paletę ze Sleek w tym nurcie i poleciało... coraz częściej łapię się na tym, iż robię lekko przydymione oko i pokrywam usta taką pomadką niż robię kreski, kiedyś nieodłączne w moim makijażu...intensywnośc super, aż bym się skusiła (;

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki bardzo ładne w moim guście ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. typowo jesienne kolorki, świetna jest ;)!

    OdpowiedzUsuń
  7. No kolorki to ma świetne, ostatnio szaleje za brązem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kolory, zwłaszcza brązy trafiają w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie, te kolory są idealne na co dzień! :)
    P.S. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory są wręcz idealne...szkoda, że nie widziałam tej paletki jak zamawiałam na tej stronce.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.