='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

środa, 13 sierpnia 2014

** GRADIENT Z ALLEPAZNOKCIE I MISS X **

Dzisiaj post taki trochę z przymrużeniem oka, bo przedstawiam Wam  jeden z pierwszych gradientów, jakie sama wykonałam. Jest to połączenie pastelowego fioletu od AllePaznokcie oraz bieli Miss X. Bardzo mi się spodobał mi się taki gradiencik i uważam, że świetnie pasuje na lato. Takie coś trzyma mi się już na pazkociach prawie tydzień, pokryte top coatem z Eveline. Zapraszam do oglądania zdjęć !









Pozdrawiam
Martyna

32 komentarze:

  1. Bardzo ładne połączenie :) też teraz noszę gradient, ale marmurkowy :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy tych marmurków, ale one tak ładnie wyglądają ! :)

      Usuń
  2. Jak na pierwszy raz wyszło Ci bardzo fajnie :D Kolorystyka przyjemna:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę jeszcze dużo popracować, żeby mi wyszło tak ładnie jak Tobie :)

      Usuń
  3. Jak na pierwszy raz wyszło Ci świetnie, pięknie przechodzą kolorki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Muszę jeszcze sporo ćwiczyć :P

      Usuń
  4. Fajne.... taki delikatny fiolet :) Śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kolory do bieli pasuje wszystko :) to połączenie jest bardzo delikatne i subtelne :) super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładanie ! Kiedyś nie miałam jeszcze białego lakieru i marnie to wyglądało, ale ta z Miss X świetnie kryje :)

      Usuń
  6. You've done a gorgeous job on these, love it!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. takie delikatniutkie, ale bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się takie cieniowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale genialnie to wygląda! Ja nie mam talentu do gradientu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam talentu do takich rzeczy :P ehehe

      Usuń
  10. Jutro spróbuję go odwzorować na swoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie połączenie kolorów i piękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne paznokcie, świetne ombre.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny pomysl, bardzo ladnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie, kolorki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba, świetne połączenie, niestety mi nigdy nie wychodzi ten gradient

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba jestem trochę w tyle z nowinkami bo zatrzymałam się na ombre,a Twoje pazurki rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki !

      Ombre na paznokciach jest wtedy, kiedy każdy paznokieć jest innego jednolitego koloru, ale w podobnej gamie kolorystycznej. Zaś gradient to takie płynne przejście koloru, ale na jednym paznokciu :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.