='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

wtorek, 26 sierpnia 2014

** GLITTER LIPS **

Jak wiecie lubię czasami poszaleć z czymś błyszczącym na ustach. Na blogu pojawiły się już posty tego typu, myślę że są to fajne przerywniki monotonnych recenzji . Dzisiaj mam na ustach kredkę Sensique oraz glittery w różnych odcieniach. Tym razem użyłam drobniejszego brokatu, który mogłyście widzieć już na blogu mojej siostry, tylko na paznokciach (tutaj ).Bardzo ładnie się to będzie prezentowało na jakiejś sesji zdjęciowej. Zapraszam do oglądania zdjęć !









Dajcie znać co sądzicie o takich szalonych ustach!

Pozdrawiam
Martyna

Podobne posty:

20 komentarzy:

  1. Super to wygląda i widać w tym dużo Twojej precyzji. Na szaloną sesję zdjęciową - czemu nie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że doceniasz moją pracę ;) Dzięki

      Usuń
  2. Przecudownie <3
    Masz tak przepiękny kształt ust, ze wszystko na nich świetnie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, nie myślałam, że komuś się moje usta spodobają , hehe ;) Dzięki kochana ! :*

      Usuń
  3. o kurka wodna! super usteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej ale cudownie te Twoje usta wyglądają w takim "wydaniu" !!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalone ustaaaaaa. Do artystycznego make upu i sesję zdjęciową jak najbardziej. Powiem Ci że jakbym miała sobie kiedykolwiek taką robić to na pewno oddałabym się pod Twój pędzel :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, bardzo mi miło ! Dzięki ;*

      Usuń
  6. Ale fajny pomysł, świetnie Ci to wyszło! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne usteczka, na sesję zdjęciowa jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.