='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 30 sierpnia 2014

** EARTHNICITY PUDER ROZŚWIETLAJĄCY **

Marka earthncity oferuje nam kosmetyki mineralne. Wiele z nich już było na moim blogu. Najbardziej zachwycił mnie puder Velvet HD oraz puder, o którym dzisiaj mowa. Nie używam go oczywiście na całą twarz, ponieważ jestem posiadaczką cery tłustej. Wydaje mi się w ogóle, że u nikogo nie wyglądałby dobrze na całej twarzy. Ja używam go jak zwykłego rozświetlacza.  Na szczyty kości policzkowych, na łuk kupidyna raz na górną część nosa. Jeśli chcecie wiedzieć, jak się sprawdza to czytajcie dalej !





Zacznę od koloru tego produktu. W opakowaniu jest biały, ale na skórze jest to błyszczący transparent. Mieni się wieloma kolorami, ale w chłodnej tonacji. Kolorem przypomina mi ten rozświetlacz z Bell. Produkt ten jest bardzo przyjazny dla mojej cery, co ważne- trzyma się bardzo długo. Nie schodzi ze skóry szybko, jak to bywa przy takich produktach. Ładnie i zdrowo rozświetla twarz i to jest chyba najważniejsze. Kupicie go na stronie internetowej tej firmy. Nie ma zapachu, skład jest piękny, więc czego chcieć więcej? Na zdjęciu nie udało się idealnie pokazać, jak on rozświetla:/



Dajcie znać, czy macie ten rozświetlacz oraz czy lubicie kosmetyki mineralne?

Pozdrawiam
Martyna

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wygląda. Dokładnie jak piszesz nadaje się bardziej tylko na rozświetlacz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nikt nie wyglądałby dobrze z tym pudrem na całej twarzy :)

      Usuń
    2. To chciałam powiedzieć! ja jednak wolę bardziej złote rozświetlacze

      Usuń
  2. podoba mi się jako rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi calkiem niezle! :)
    Ja bardzo lubie kosmetyki mineralne, sa na prawde fajnej jakosci!
    <3 visit me soon on
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już dużą kolekcję minerałków ;)

      Usuń
  4. Bardzo jasny, ja jednak wolę rozświetlacze bardziej beżowe niż białe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesadzili z drobinkami jak na puder, jako rozświetlacz niezły przyjemniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wyobrażam sobie go na całej twarzy, ale jako rozświetlacz rzeczywiście może się sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.