='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

sobota, 16 sierpnia 2014

** DIY: JAK ZROBIĆ CUKROWY PEELING DO UST **

Kilka marek produktów do pielęgnacji wypuściło swoje małe peelingi do ust. Są dostępne w wielu kolorach i wielu 'smakach', jeśli to tak mogę ująć. Ja jednak znalazłam mój sposób na wykonanie takiego peelingu ręcznie w domu i z produktami, które posiadam u siebie. Nie jest to nic skomplikowanego i zajmuje dosłownie chwilę. Regularne peelingowanie ust jest niezbędne i pomadka nałożona na dobrze nawilżone usta wygląda o niebo lepiej. Polecam taki wynalazek w szczególności dziewczynom, które używają na co dzień pomadek matowych - bo one najbardziej lubią podkreślać suche skórki. Sama mam dość suche usta, które wymagają odpowiedniej pielęgnacji. Po takim zabiegu peelingiem nakładam dodatkowo balsam na usta i rano są idealnie gładkie i miękkie. Jeśli jesteście ciekawe, jak wykonać taki peeling, to zapraszam do dalszego czytania!



Produkty potrzebne do zrobienia peelingu:


  • MIÓD: ja używam akurat miodu z mniszka lekarskiego, który został przygotowany ręcznie, można użyć oczywiście dowolnego rodzaju.
  • CUKIER: brązowy lub biały, jaki macie pod ręką.
  • OLEJ/OLIWA: ja używam pięknie nawilżającego olejku nierafinowanego z pestek śliwek, można użyć zwykłej oliwy z oliwek. Dodam jeszcze, że dzięki mojemu olejkowi peeling ma zapach marcepanu - bo tak on właśnie pachnie.
  • ŁYŻECZKA
  • POJEMNICZEK
  • BARWNIK: można dodać soku z buraczka lub malinowego, jeśli chcecie nadać peelingowi koloru
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:

#1 Bezpośrednio do pojemniczka wsypuję około trzy łyżeczki cukru.




#2 Teraz czas na olejek. Dokładam około jedną łyżeczkę.


#3 Teraz czas na miód i wystarczy również jedna łyżeczka.


I GOTOWE !




Taki peeling można jakiś czas przechowywać w chłodnym miejscu. Miód i olejek doskonale nawilżą usta. Polecam wykonywać zabieg regularnie, nakładając odrobinkę na twarz i pocierając jakieś 2 minuty. Jeśli chcecie komuś sprawić prezent, to warto taki peeling ładnie zapakować i podarować na przykład koleżance, czy mamie.  

Pozdrawiam 
Martyna


                                                  FACEBOOK | INSTAGRAM | BLOGLOVIN

24 komentarze:

  1. domowej roboty peeling to świetne rozwiązanie i na pewno jest jadalny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł, a w dodatku oszczędny - wiele marek życzy sobie sporą sumkę za taki kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam kilka drogich produktów tego typu, a ten skład jest nawet lepszy ;)

      Usuń
  3. Zrobiłam kiedyś peeling do ust, dodałam do niego olejku rumowego i był to najlepiej pachnący produkt jaki w życiu miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo nigdy nie słyszałam o peelingu do ust i chyba musze to sobie sama kiedyś zrobić :) pomysł na prezent świetny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest różnica, po takim peelingu usta są bardzo mięciutkie ^^

      Usuń
  5. Muszę sobie taki przygotować, bo właśnie dzisiaj pożegnałam się z moim peelingiem od Pat&Rub

    OdpowiedzUsuń
  6. pamiętam robiłam podobny peeling jako nastolatka tylko bez olejku/oliwy. teraz kupiłam w sklepie i tym kupnym jestem rozczarowana, ten domowej roboty jest dużo lepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, to musisz sobie zrobić taki :)

      Usuń
  7. Właśnie ostatnio zastanawiałam się, jak zrobić domowy peeling do ust, więc Twój przepis jest dla mnie bardzo pomocny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny peeling! A po zabiegu można wszystko zlizać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :) jak ktoś się nie brzydzi martwego naskórka z ust, to czemu nie ;P :)

      Usuń
  9. Hah, robię dokładnie taki sam peeling z tym samym olejkiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, no popatrz, to żeśmy się zgrały ;)

      Usuń
  10. Muszę koniecznie wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.