='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

piątek, 1 sierpnia 2014

** AllePaznokcie ONE COLOUR 588 LAKIER DO PAZNOKCI PRO POMARAŃCZOWY NEONOWY **

Dzisiaj mam dla Was kolejny żarówiasty kolor na lato. Jak dla mnie ideał na upalne wakacje. Nie żałuję, że wybrałam właśnie taki kolorek, bo jest naprawdę neonowy i to mi się niesamowicie podoba. Jest to lakier od AllePaznokcie w kolorze pomarańczowym z serii One Colour. Za 15 ml lakieru płacimy jedyne 6, 90, więc tanio. Wieczorem pięknie wybija się ten neon i jest bardzo intensywny, co nie oznacza oczywiście, że świeci w ciemność :) Wydaje mi się jednak, że ma delikatnie matowe wykończenie, zaś zaczyna schodzić po 3 dniach. Jeśli szukacie perfekcyjnego kolorku neonowego lakieru to polecam ;) 
Zdjęcia w miarę dobrze oddały jego rzeczywisty kolor, więc jest dobrze ! Zapraszam do oglądania zdjęć ;)










Lakier jest dostępny TUTAJ

Co o nim sądzicie? Lubicie takie kolory?

Pozdrawiam
Martyna

12 komentarzy:

  1. Mam ochotę na pomarańczowy lakier, ale odrobinkę bardziej stonowany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor, jeszcze nigdy nie miałam pomarańczowego lakieru, chyba pora to zmienić; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam pomarańczy niewiele :)

      Usuń
  3. taki marchewkowy :) fajnyy
    www.senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam neonowe kolory! ale to nie hybryda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie, to zwykły lakier, który można stosować na naturalnych i sztucznych paznokciach :)

      Usuń
  5. Jest moc :) Nie przepadam za pomarańczowym, ale ten wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor całkiem przyjemny na lato

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.