='text/javascript'> posts_no_thumb_sum =1200; posts_thumb_sum = 1200; img_thumb_height = 190; img_thumb_width = 220;

czwartek, 10 lipca 2014

** VIPERA - CIENIE DO POWIEK - 20 KOLORÓW ( RECENZJA, SWATCHE, MAKIJAŻ )**

Dzisiaj pod lupę idą cienie marki Vipera, które otrzymałam jako wygraną w konkursie. Mam je już jakiś czas, więc chcę się z Wami podzielić opinią na ich temat. Nie jest to paleta standardowa, bo mam różne odcienie z jakże bogatej gamy kolorystycznej. Jeśli jesteście ciekawe, jak się sprawuje, to czytajcie dalej !





Powiem szczerze, że nie wszystkie cienie są tej samej jakości. Jest tutaj kilka sztuk o słabej pigmentacji, są też piękne soczyste kolory. Moja paleta nie ma wieczka, wiec przechowuję ją na jednej z półek mojej toaletki pod przezroczystą przykrywką. 
Mam szeroką gamę odcieni, z których można stworzyć makijaże na co dzień i na imprezę. Nie będę opisywać każdego koloru, bo samo zdjęcie swatchy idealnie obrazuje wszystko. Widać tam, które odcienie są słabe, a które całkiem dobre. Zaskoczyła mnie jednak konsystencja cieni, bo jest zdecydowanie inna niż innych firm. Cienie są jakby kredowe, a zarazem miękkie, co za tym idzie, mają tendencję do osypywania się w trakcie wykonywania makijażu. 
Mój faworyt to piękna czerń z kolorowymi drobinkami, które pięknie połyskują. Lubię też te odcienie starego złota. Bardzo często korzystam z tych jasnych kolorków, bo świetnie nadają się na wewnętrzny kącik oka. Ogólnie mówiąc, paletka tych cieni daje radę, ale perfekcyjna nie jest. 




Makijaż wykonany tymi cieniami już pojawił się na blogu i znajdziecie go w zakładce 'makeup'. 
Jestem ciekawa, czy macie te cienie i co Wy o nich sądzicie ?

Pozdrawiam
Martyna

8 komentarzy:

  1. Zastanawiam się nad ich zakupem i sama już nie wiem ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam tych cieni, ogólnie nie używam cieni. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna recenzja, co do pigmentacji i w droższych markach zdarzają się totalne buble o co nie raz bardzo się wściekam... :)
    Więc i tak wow za jakość :)

    Zapraszam u siebie na rozdanie z nowościami kosmetycznymi:
    http://katarzynaszary.blogspot.com/2014/07/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. odkad tylko zobaczylam ta palete to zastanawialam jak sie ma w praktyce.
    nienajgorzej,ale duzo jej jeszcze do idealu brakuje niestety...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jest ta paletka i niektóre z nich to perełki. Wiem bo miałam okazję ją wymacać u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podoba mi się to, że paletka nie ma żadnej osłonki. Widze w niej kilka fajnych cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bez osłonki szybko byłoby u mnie po niej :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny make-up i śliczne cienie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny :-) Pozdrawiam,
Martyna.